Απουσία ψάλτου...βηξ
Ελευθερία επιλογής, αίσθησης και συμπεριφοράς, αποφασίζοντας «ανθυγιεινά», κόντρα στις απαγορεύσεις των «ειδικών», των προκαταλήψεων και των συμβάσεων...
Λίγα λόγια για εμένα
Μετά την κουρασμένη βιασύνη των τελευταίων τρένων, τίποτα δεν κινείται. Μένει μόνο το πρόσωπό σου στο Noo Awlins κι ’ναι δύσκολο με τόση μοναξιά να κλείσεις τα μάτια χωρίς ν' αμφιβάλλεις ότι υπάρχεις. Παράλογη αυτή η γλώσσα της φωτιάς που σκίζει τον ορίζοντα κι επεκτείνεται αδάμαστη στις καρδιές. Πολύμορφη και πληγή που εκρήγνυται και φαίνεται το βεβιασμένο χαμόγελο μιας θρυμματισμένης μάσκας. Μόνη η πόλη μεταμφιέζεται σ’ ανατριχίλα, τα μάτια της σε σημαδεύουν ίσια και τυφλά... όπως ένα αποτύπωμα δοντιών που ξεχνιέται στους ώμους. Μετά το αλκοόλ είναι το αίμα που γυμνώνει τα χείλη, γιατί έρχεται η νύχτα. Γιατί φτάνει ο θάνατος σ' ένα λυγισμένο μπράτσο... για να σ' αφήσει μόνο σου με τα χρόνια σου... ...Θλιμμένο απ' τα λιόδεντρα, καθώς το French Quarter μισοκλείνει τα παράθυρά του, κι ο χρόνος ένα αεράκι, που κανείς πια δεν θυμάται.
(διαβάστε περισσότερα)
***********
Σύνδεσμοι


Ρώμη, Fontana di Trevi...τότε και τώρα
3698 αναγνώστες
Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009
22:06

 

     

   1965 και ο Κώστας με την Μαίρη, νιόπαντρο ζευγάρι αποφασίζει να κάνει το ταξίδι του μέλιτος στη Ρώμη, επηρεασμένοι κι οι δυο προφανώς από την ταινία "Η Μοντέρνα Σταχτοπούτα" με την Αλίκη Βουγιουκλάκη που έσπαγε ταμεία. Καθώς έκαναν έναν νυχτερινό περίπατο στα σοκάκια της αιώνιας πόλης, βλέπουν ένα υπόγειο κατάστημα με την ονομασία "La Luna" και μια φωτεινή πινακίδα που έγραφε "Franco, l'uomo piu virile del mondo".

     

   Περίεργοι και οι δυο να δουν περί τινος επρόκειτο, έβγαλαν εισιτήριο και εισήλθαν. Το πρόγραμμα ήταν πολύ ωραίο καθώς περιελάμβανε όμορφα χορευτικά από καλοσχηματισμένες Ιταλίδες, (δεν είχε αρχίσει ακόμη η παγκοσμιοποίηση βλέπεις ώστε να κατακλύζονται τα μαγαζιά από κοπέλες του ανατολικού μπλοκ), που λικνίζονταν στους ήχους του "Melancolia" - Pepino Di Capri...Adamo, Bruno Lauzi, Al Bano-Romina Power και φυσικά το απαραίτητο αισθησιακό στριπτίζ, που για την εποχή ολοκληρώνονταν στο τόπλες. Κατά την διάρκεια του προγράμματος οι προβολείς φώτιζαν συνεχώς ένα τραπέζι υπερυψωμένο της σκηνής, πάνω στο οποίο ήταν τοποθετημένο ένα καρύδι.

              

   Προχωρημένη πια η ώρα, τα φώτα χαμηλώνουν, τα μπαλέτα εξαφανίζονται, το cabaret λουσμένο με ένα αχνό κόκκινο φως, μια μεγάλη δίνη έτοιμη να ρουφήξει θαμώνες και θίασο, μυρωδιά φίνου καπνού, κινήσεις νωχελικές, ματιές λάγνες, ιδρώτας, αλκοόλ και φτηνά αρώματα γυναικών του cabaret, ένας κύριος διορθώνει το παπιγιόν του που τσαλακώθηκε καθώς έσβηνε τον πόθο του στο βελούδινο λαιμό μιας χορεύτριας, μια σερβιτόρα βρίζει καθώς σκίζεται το νάυλον καλσόν της, εκείνο με τη ραφή στο πλάι να σταματά στους φίνους λευκούς μηρούς της, τα σανίδια τρίζουν, τα φώτα σβήνουν όλα τώρα, μόνο ένας προβολέας λούζει με φως το πάλκο...αδειάζει η σκηνή και ένας κονφερασιέ εμφανίζεται

  

   Ο κονφερασιέ ντυμμένος με λευκό σακάκι, μαύρο παντελόνι, πουά παπιγιόν, με φίνο λευκό πουκάμισο, σάπισε λίγο στις άκρες μα ποιός θα το προσέξει, στέκεται στο κέντρο του πάλκου, θέλει κάτι έξυπνο να πει, χαριτωμένο, να σπάσει την πνιγηρή ακινησία του cabaret.

 - "Franco, l'uomo piu virile del mondo"...είναι ή μόνη έκφραση που ξεστομίζει, ο προβολέας σβήνει, ο κονφερασιέ χάνεται στο βάθος, το παπιγιόν λύνεται και πέφτει, το cabaret αρχίζει να βρίσκει ξανά τους ρυθμούς του, τα χειροκροτήματα σταματούν και το τραπέζι κατεβαίνει...

   Ένας άνδρας πλησιάζει, κατεβάζει το παντελόνι και το σώβρακο, παίρνει το πέος ανά χείρας και στο άκουσμα μιας δυνατής τυμπανοκρουσίας, κόβει με αυτό...το καρύδι στα δύο !!! 

   

...Οι θαμώνες εκστασιάζονται, χειροκροτούν και επεφημούν τον άντρα, οι γυναίκες κλείνουν πονηρά τα μάτια στους συνοδούς τους, χαμόγελα γεμάτα υπονοούμενα, σχόλια...και το πρόγραμμα συνεχίζεται...με την μουσική, το χορό και τον ψεύτικο πόθο των γυναικών του cabaret, οι καπνοί κάνουν κύκλους πάνω από τα κεφάλια τους, πειράγματα, ματιές γεμάτες υποσχέσεις που θα σβήσουν με το πρώτο φως της μέρας, χάδια και γέλια, πολλά γέλια, το τραγούδι συνεχίζεται, τα μπαλέτα απλώνονται στο πάλκο, η τραγουδίστρια πρόσχαρη όπως πάντα συνεχίζει το τραγούδι της...

 

  Μετά από αυτό το ζεύγος ευχαριστημένο από την βραδινή του έξοδο  συνεχίζοντας τον περίπατό του δεν παρέλειψε να περάσει και από την περίφημη "Fontana di Trevi", άλλωστε δυο στενά παρακάτω ήταν το μπαρ,  γνωστή από την αξέχαστη σκηνή της διάσημης ταινίας "Dolce Vita" του μάγου του ιταλικού κινηματογράφου Federico Fellini.

   Σύμφωνα με την παράδοση, αν ριξεις ένα νόμισμα στη Fontana di Trevi, θα ξαναγυρίσεις κάποτε στη Ρώμη (και δεν είναι ψέμα, ακόμη κι εγώ π.χ. ξαναβρέθηκα πολλές φορές στην αιώνια πόλη).  

   Οι δύο νιόπαντροι δεν τσιγκουνεύτηκαν φυσικά να ρίξουν από μια λιρέτα  ορκιζόμενοι στον αιώνιο έρωτά τους, με την ευχή να ξαναβρεθούν κάποτε στην αιώνια πόλη ξανά. Κι έτσι κι έγινε. Ύστερα από 40 χρόνια ευτυχισμένου γάμου, το ζεύγος αποφάσισε να γιορτάσει τη χρυσή επέτειο και πάλι στη Ρώμη. Και καθώς περνούσαν από το ίδιο στενό είδαν στο ίδιο ακριβώς σημείο το μπαρ "La Luna" που τώρα λέγονταν "Viva La Luna"  αλλά με την ίδια φωτεινή επιγραφή...για τον πιο δυνατό άνθρωπο στον κόσμο.

- Μα είναι δυνατόν! είπε ο Κώστας...

  Περίεργοι καθώς ήταν, έβγαλαν πάλι εισιτήριο και μπήκαν. Οι προβολείς  φώτιζαν το ίδιο τραπέζι στην διάρκεια του προγράμματος, μόνο που αυτή τη φορά ήταν τοποθετημένη πάνω του μια μεγάλη ινδική καρύδα.

 

   Αφού κύλησε το πρόγραμμα στο ίδιο σχεδόν μοτίβο με τότε, μόνο που οι χορεύτριες τώρα ήταν Τσέχες και Ρουμάνες κυρίως, κάποια στιγμή  βγήκε ένας γεράκος, πλησίασε το τραπέζι, έβγαλε τα ρούχα του, έπιασε το πέος του και στο άκουσμα μιας τυμπανοκρουσίας έδωσε με το πέος ένα γερό κτύπημα στην καρύδα, κόβοντάς την στη μέση. Μόλις τελείωσε το νούμερο, η Μαίρη γύρισε έκπληκτη στον Κώστα και του λέει: "Αυτός είναι! Πήγαινε να τον ρωτήσεις πως το κάνει μετά από τόσα χρόνια, πήγαινε!"

   Τι να κάνει λοιπόν ο Κώστας, απορημένος κι αυτός πηγαίνει κατ'ευθείαν στο καμαρίνι. Με τα λίγα ιταλικά που ήξερε, είπε στο γέρο:
- Μα δε μου λέτε, εσείς είσθε που κάνατε το ίδιο νούμερο 50 χρόνια πριν;

- Ναι κύριε.

- Και δε μου λέτε, τότε χρησιμοποιούσατε καρύδι και τώρα που έχουμε περάσει τα 70, κάνετε το νούμερο με ολόκληρη ινδική καρύδα; Πως το κάνετε αυτό? Ξέρετε η Μαίρη...η γυναίκα μου, συνεχώς παραπονιέται πως δεν...με καταλαβαίνετε πιστεύω...Πέστε μου ! Πως ?

- Εεεεε, τα γεράματα παιδάκι μου, μικρός έβλεπα σαν αετός, στα εκατό μέτρα, ακόμη και καρφίτσα...

...Τώρα πια η όρασή μου δεν είναι αυτή που ήταν κάποτε κύριε !!!

 Tonino Carotone - E' un mondo difficile

Σχόλια

11/07 22:51  Antilope
χαχαχαχαχα!
Καλά είσαι απίστευτος!
Κάθε ανάρτηση καλύτερη από την προηγούμενη!
Συνέχισε αστείρευτος!
Τα χιουμοριστικά σου άρθρα, αν και λίγα δεν είναι, είναι το κάτι άλλο. Γεμάτα χρώμα, καλά ακόμη γελάω!
Καλό βράδυ Mogy
11/07 23:15  Mogadishu
ABI NORMAL
σε ευχαριστω για τα θετικα σχολια στο προηγουμενο αρθρο
Antilope
εσενα δε σ ευχαριστω, σε εχω κανει πελατισσα πια...που αλλου αλλωστε θα γελασεις ετσι?
12/07 11:05  Swearengen
Αυτό δεν είναι τίποτε. Σίγουρα δεν ξέρεις ότι ο πατέρας του Franco, την ίδια περίπου εποχή, με την ίδια περίπου "μέθοδο" και πάντως με το ίδιο ακριβώς "μέσο", ξερίζωνε ολόκληρα φοινικόδεντρα, τα σήκωνε στον αέρα, όπως κάνουν οι ινδικοί ελέφαντες με τις προβοσκίδες τους, και τα τίναζε δυνατά μέχρι να πέσουν στο έδαφος όλες οι καρύδες. Οι ίδιες καρύδες που τσάκιζε εν συνεχεία ο υιός, ο Franco. Αυτά τα πράγματα είναι κληρονομικά. Bέβαια.

http://www.youtube.com/watch?v=vRtViiX3fPg&feature=PlayList&p=84CFCF8872767F54&playnext=1&playnext_from=PL&index=21
12/07 11:15  Usοund
Πες το ντε! Τόσα χρόνια ψάχνω τον πατέρα μου!
12/07 11:57  Swearengen
Ίσως Usound, κάποιον πρόγονό σου να είχε στο μυαλό του ο Τσαϊκόφσκι, όταν συνέθετε τον "Καρυθραύστη". Ποιός ξέρει ?
Και τώρα που είπα Τσαϊκόφσκι, όσο σκέπτομαι ότι τα καθήκια οι γερμαναράδες μπήκαν και βανδάλισαν το πατρικό του, στο Βοτκίνσκ, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Φυσικά, στη συνέχεια το πλήρωσαν ακριβά, διότι όπως είχε πεί παλιότερα κι ο Μέγας Αλέξανδρος Νέφσκυ, "όποιος έρχεται εδώ χάμω με σπαθί, με το σπαθί στον κώλο θα φύγει". Κάπως έτσι το είχε πεί, αλλά οι Ούννοι, αυτά τα τέρατα, μυαλό δεν έβαλαν και ξαναπήγαν γυρεύοντας. Κάτι μισότρελλοι κουρελήδες απέμειναν από ολόκληρη την 6η στρατιά, την δήθεν ανίκητη. Αντίο ζωή, κτήνη.
http://www.youtube.com/watch?v=_CMo_mLNz38
(δεν βάζω την εκτέλεση υπό τη διεύθυνση του Κάραγιαν, επειδή τα πήρα άγρια τώρα)
12/07 11:57  Ορφανη..στους 5 δρομ
Usοund

Θαυμα! Θαυμα!

Ξαναβρηκαμε τον πατερα μας!
12/07 11:59  Swearengen
-Ποιός ήταν, ο Καρυοθραύστης ?
12/07 12:03  Ορφανη..στους 5 δρομ
κ.Swearengen

Ο Καρυοθραυστης εχει καμμια σχεση με τον Παρθενοσπαστη, "η με τον Ριζοσπαστη???
12/07 12:05  Mogadishu
Swearengen
καλη η σκεψη για τον "καρυοθραυστη", αλλα πολυ προγενεστερος, εκτος κι αν η τεχνικη παει πολλες γενιες πισω και χανεται στους αιωνες, δυστυχως δεν υπαρχουν στοιχεια για το γενεαλογικο δεντρο της οικογενειας, παρα μονο οτι μετα τον Franco, τελος... καθοτι δεν αφησε αγορι απογονο, παρα μια θυγατερα...που χαθηκε μεταναστευοντας καπου στη Νεα Υορκη...λες ναναι η Ορφανη?
12/07 12:06  Swearengen
Με τον "Ρίζο", υπάρχει μια συγγένεια, όπως και να το κάνουμε.
Με τον Απεργοσπάστη, καμμία απολύτως.

Τον Παρθενοσπάστη, πού πήγες και τον θυμήθηκες ? Σ' αρέσει η μεσαιωνική ιστορία εσένα, είμαι σίγουρος.
12/07 12:13  santana
O αρχ...σπάστης κολλάει πουθενά?
12/07 12:17  Usοund
Αφού δεν άφησε άρρενα απόγονο ο Φράνκο, από πού κληρονόμησα το καρυοθραυστικό μου;
12/07 23:43  jerri
Moga
άψογος!
13/07 19:10  freeagle
Ωραία άρθρα σήμερα, χαρά στο κουράγιο σου Mogadishu!
Μένει κάνας ξενέρωτος να πεταχτεί σαν την τσουτσού για να μας υπενθυμίσει ότι «εδώ κύριοι είναι χρηματιστηριακός ιστότοπος»
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Αφορμή γι' αυτή την ιστοσελίδα πήρα από την περιπλάνησή μου στα διάφορα οικονομικού ενδιαφέροντος blogs (είναι πολύ της μοδός τελευταία), που ανεβάζει ο κάθε οιωνοσκόπος του DOW JONES, χρησμολάγνος του DAX, αλχημιστής των παραγώγων, FTSEδίφης και γυρολόγος των αγορών γενικότερα, που παρ' όλα τα σχόλια, τις γραμμές που τραβάει, τις τιμές-στόχους που αναφέρει, τα στατιστικά στοιχεία που επισυνάπτει, τις αναλύσεις επί αναλύσεων που κάνει, (αναφέρομαι στον ανώνυμο blogger), δεν παραλείπει να τονίσει στο τέλος προσπαθώντας έτσι να καλύψει την άγνοιά του σε βασικά θέματα (το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι)...ότι ουδεμίαν σχέση έχει με την τεχνική ανάλυση και τα γραφόμενά του δεν συνιστούν προτροπή...μπλα, μπλα, μπλα... pass the martini mate...
Οι αγορές είναι απρόβλεπτες (γένους θηλυκού άλλωστε)...κι επειδή ο τολμών τις προβλέψεις είναι φυσικό συχνά να διαψεύδεται, αφήνω αυτή τη χαρά στους "επαγγελματίες" του είδους. Σ' αυτόν εδώ τον προσωπικό χώρο έκφρασης, η πόρτα είναι ανοιχτή στο χιούμορ, στην εγκεφαλικότητα, σε κάθε μορφή τέχνης και πολιτισμού, στο "ταξίδι", στην έμπνευση, στην ευρηματικότητα, στην καλή μουσική και στην άποψη...αλλά με άποψη! Τίποτα κακόγουστο και σε υπερβολικές ποσότητες που οδηγούν στον κορεσμό. Καλώς μας βρήκαμε λοιπόν...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
10/7ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ...Οι πολίτες της δεν είναι απλά ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ αλλά ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΕΣ !!!