Απουσία ψάλτου...βηξ
Ελευθερία επιλογής, αίσθησης και συμπεριφοράς, αποφασίζοντας «ανθυγιεινά», κόντρα στις απαγορεύσεις των «ειδικών», των προκαταλήψεων και των συμβάσεων...
Λίγα λόγια για εμένα
Μετά την κουρασμένη βιασύνη των τελευταίων τρένων, τίποτα δεν κινείται. Μένει μόνο το πρόσωπό σου στο Noo Awlins κι ’ναι δύσκολο με τόση μοναξιά να κλείσεις τα μάτια χωρίς ν' αμφιβάλλεις ότι υπάρχεις. Παράλογη αυτή η γλώσσα της φωτιάς που σκίζει τον ορίζοντα κι επεκτείνεται αδάμαστη στις καρδιές. Πολύμορφη και πληγή που εκρήγνυται και φαίνεται το βεβιασμένο χαμόγελο μιας θρυμματισμένης μάσκας. Μόνη η πόλη μεταμφιέζεται σ’ ανατριχίλα, τα μάτια της σε σημαδεύουν ίσια και τυφλά... όπως ένα αποτύπωμα δοντιών που ξεχνιέται στους ώμους. Μετά το αλκοόλ είναι το αίμα που γυμνώνει τα χείλη, γιατί έρχεται η νύχτα. Γιατί φτάνει ο θάνατος σ' ένα λυγισμένο μπράτσο... για να σ' αφήσει μόνο σου με τα χρόνια σου... ...Θλιμμένο απ' τα λιόδεντρα, καθώς το French Quarter μισοκλείνει τα παράθυρά του, κι ο χρόνος ένα αεράκι, που κανείς πια δεν θυμάται.
(διαβάστε περισσότερα)
***********
Σύνδεσμοι


7018 αναγνώστες
Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014
19:11

Α΄ μέρος...

 

Η Αστανά είναι η πρώτη πρωτεύουσα που χτίστηκε τον 21ο αιώνα και αντιπροσωπεύει τον κόσμο της, που είναι επικεφαλής. Είναι πραγματικά το όραμα ενός ανθρώπου: Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ, ο πρόεδρος του Καζακστάν. Υποστηρίζεται από δισεκατομμύρια πετροδολάρια, η πόλη χτίζεται από το μηδέν σε μια απομακρυσμένη  και έρημη περιοχή στις Ασιατικές στέπες. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό: μια φουτουριστική απόκρυφη πρωτεύσουσα, αγκαλιάζοντας τη Νέα Παγκόσμια Τάξη, εορτάζοντας την πιο αρχαία θρησκεία που είναι γνωστή στον άνθρωπο: η Λατρεία του Ήλιου. Η πόλη εjακολουθεί να είναι ένα τεράστιο εργοτάξιο, αλλά τα κτίρια που έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ήδη συνοψίζουν το απόκρυφο όραμα του Nazarbayev.



Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

 

 

Η ιδέα συνελήφθη  από τον πιο παραγωγικό αρχιτέκτονα της Βρετανίας, τον Λόρδο Νόρμαν Φόρστερ, αυτή η γιγαντιαία πυραμίδα είναι μια περίεργη παρουσία στη μέση των ασιατικώνΣτεπών. Το κτίριο είναι αφιερωμένο στην "αποκήρυξη της βίας" και "να φέρει σε επαφή τις θρησκείες όλου του κόσμου". Ο Νόρμαν Φόστερ δήλωσε ότι το κτίριο δεν έχει αναγνωρίσιμα θρησκευτικά σύμβολα για να επιτρέψουν την αρμονική επανένωση των εξομολογήσεωνΣτην πραγματικότητα, η πυραμίδα είναι ένας ναός για την μόνη αληθινή θρησκεία του αποκρυφιστή : η Λατρεία του Ήλιου. Ένα ταξίδι μέσα σε αυτό το κτίριο είναι  πραγματικά συμβολικό. Αντιπροσωπεύει την πορεία κάθε ανθρώπου για τον"φωτισμό".  Ας δούμε την πορεία.


Το Πυραμιδοειδές Σχήμα


"Οι μύστες αποδέχθηκαν το σχήμα της πυραμίδας ως το ιδανικό σύμβολο τόσο για τη μυστική διδασκαλία αλλά όσο και τα όργανα που έχουν συσταθεί για τη διάδοση της".
-Manly P. Hall, Μυστικές διδασκαλίες όλων των ηλικιών.

Όπως ο Manly P. Hall αναφέρει, η πυραμίδα είναι το απόλυτο σύμβολο που αντιπροσωπεύει τα μυστήρια των αρχαίων πολιτισμών. Υψηλή στην απλότητά της, θεϊκή στις αναλογίες της,ενσαρκώνει τόσο την θεία γνώση που ανήκει στους πεφωτισμένους και στη σύγχυση των ανθρώπινων μαζών. Η σημερινή ελίτ, που ξεκίνησε με τον αποκρυφισμό, είναι οι κληρονόμοι αυτής της αρχαίας σοφίας και  χρησιμοποιεί την πυραμίδα ως σύμβολο εξουσίας στο σύγχρονο κόσμο. Το φωτιζόμενο / κυμαινόμενο / ελλειπές επιστέγασμα αντιπροσωπεύει τη θεία αρχή που υπάρχει στο σύμπαν, καθώς και σε κάθε άνθρωπο. Μια άλλη συμβολική έννοια που αποδίδεται στο ελλειπές επιστέγασμα είναι η ατελής φύση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Λέγεται ότι το επιστέγασμα της Μεγάλης Πυραμίδας θα αποκατασταθεί όταν αυτό το παλιό έργο θα γίνει πραγματικότητα.

 

 

Το κτίριο της Όπερας (Υπόγειο)

Κατά την είσοδο της πυραμίδας, στο επίπεδο του εδάφους, το εσωτερικό είναι σκοτεινό και σπηλαιώδεις. Το υπόγειο φιλοξενεί την όπερα Αστανά, όπου η ανυποψίαστη μάζα πηγαίνει να ψυχαγωγηθεί.

Παρά το σκοτάδι, μια τεράστια εικόνα του ήλιου καταλαμβάνει σχεδόν όλο το σύνολο της οροφής.


Το ενδιάμεσο τμήμα 

 

 

Δεξιά στην κορυφή της όπερας είναι ο κεντρικός χώρος της πυραμίδας. Ενεργεί ως αίθουσα συνεδριάσεων για συνέδρια επανένωσης των θρησκευτικών ηγετών του κόσμου. Πάρτε ένα λεπτό και απολαύστε τον συμβολισμό εδώ. Έχετε θρησκευτικούς ηγέτες από όλο τον κόσμο, κάθονται γύρω από μια μεγάλη φιγούρα του ήλιου, συζητώντας το πώς να συμβιβάσουν τις διαφορές τους για την ανερχόμενη Νέα Εποχή. Ο συμβολισμός είναι κραυγαλέος: όλες αυτές οι θεολογίες είναι απλά υπεκφυγές απο το αρχικό αντικειμένο της λατρείας : τον Ήλιο.

Αυτός ο χώρος είναι πολύ πιο φωτεινός από την Όπερα, που αντιπροσωπεύει την πρόοδο προς τη φώτιση. Η εικόνα του ήλιου στη μέση της στρογγυλής τραπέζης είναι ακριβώς πάνω από τον ήλιο της Όπερας. Έτσι, ενώ ο γενικός πληθυσμός ψυχαγωγείται στο σκοτάδι του υλικού κόσμου"οι πεφωτισμένοι", κάθονταιακριβώς επάνω τουςσχεδιάζοντας το πώς θα φτάσουν στην ευσέβεια.

 

 

Αυτές οι συνεδριάσεις γίνονται για την αντικατάσταση όλων των θρησκείων σε μια νέα παγκόσμια θρησκεία, νεο-παγανιστική. Η πόλη της Αστάνα είναι πραγματικά μια πόλη της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

 

Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ


Η κορυφή είναι κυριολεκτικά ουράνια.  Είναι στρογγυλή, με παράθυρα που μπαίνει το ένδοξο φως του ήλιου. Έχει εικόνες από λευκά περιστέρια ενσωματωμένα στα παράθυρα, που αντιπροσωπεύουν την ειρήνη, που θα οδηγήσει στην ενοποίησητων κυβερνήσεων παγκοσμίως εν μέσω της θρησκείας που θα ορίσει η  Νέα Παγκόσμια Τάξη. Η κορυφή είναι η απόλυτη αναπαράσταση  στην επίτευξη του φωτισμού, σε ατομικό όσο καισε κοσμικό επίπεδο.
 

Μια ματιά στο ανώτατο σημείο  της κορυφής:

 Τα τμήματα της πυραμίδας (το χαμηλότερο  είναι η σκοτεινή όπερα, το μεσαίο είναι η αίθουσα συνεδριάσεων και τέλος  ηθεϊκή κορυφή) ενσωματώνουν την Πυθαγόρεια θεώρηση του κόσμου. Οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα καλά μελετημένες στις απόκρυφες κοινωνίες σήμερα.

Ο Πυθαγόρας χωρίζει το σύμπαν σε τρία μέρη, τα  οποία είναι  ο ανώτατος κόσμος ο ανώτερος κόσμος και ο κατώτερος κόσμος. Το  υψηλότερο επίπεδο ο Ανώτατος κόσμος , ήταν μια λεπτή,πνευματική ουσία που  διεισδύει σε όλα τα πράγματα καιεπομένως το πραγματικό επίπεδο του Ανωτάτου είναι η  ίδια  η θεότητα, η Θεότητα είναι από κάθε άποψη πανταχού παρών,παντοδύναμος,και  παντογνώστης . Και οι δύο τους κατώτεροι κόσμοι υπήρχαν μέσα στη φύση του εν λόγω υπέρτατου τομέα.

O Ανώτατος κόσμος  ήταν το σπίτι των αθανάτων. Ήταν επίσης οτόπος κατοικίας των αρχετύπων ή των  σφραγίδων. Οι Φύσεις τους με κανέναν τρόπο δεν μετείχαν του υλικού η του γήινου , αλλά, αυτοί κρύβοντας  την σκια τους στα  βαθιά (τον κατώτερο κόσμο),αλλά φαίνονταν μόνο μέσα από αυτές.

Ο τρίτος, o Κατώτερος κόσμος, ήταν το σπίτι αυτών των πλασμάτων, που μετείχε της ουσίας και του υλικού εμπλεκόμενος με την  εργασία με ή μετά την υλική υπόσταση. Ως εκ τούτου,αυτή η σφαίρα ήταν το σπίτι τους (...) η ανθρωπότητα και τα χαμηλότερα βασίλεια, που ηταν προσωρινά στη γη, αλλά μπορούν να υψώνονται πάνω από αυτόν τον τομέα, λόγω και της φιλοσοφίας.

 

 

Με άλλα λόγιααυτή η πυραμίδαπολύ περισσότερο από ό, τιείναι ένα τουριστικό αξιοθέατο, είναι μια αναπαράσταση της φιλοσοφίας των μυημένωνΌπως o Dan Cruikshanks μάλλον ακατανόητα, δήλωσε στο ντοκιμαντέρ του,  οτι πρόκειται για μια «αναπαράσταση της εξουσίας  που είναι να έρθει".

 

Bayterek

Επίσης, σχεδιάστηκε  και αυτό από τον  διακεκριμένο βρετανό αρχιτέκτονα Sir Norman Foster, το μνημείο έχει ως στόχο να ενσαρκώσει ένα παραμύθι για ένα μυθικό δέντρο της ζωής και ένα μαγικό πουλί της ευτυχίας. Το πουλί, που ονομάζεται Samruk, είχε το  αυγό του στην σχισμή ανάμεσα σε δύο κλαδιά ενός δέντρου λεύκας. Το αυγό - η χρυσή σφαίρα στην κορυφή του μνημείου - αντιπροσωπεύει, για άλλη μια φορά, τον Ήλιο, τη Θεότητα του Ανωτάτου Δικαστηρίου.

Αυτό το "δέντρο της ζωής», αποτελεί το κανάλι μέσω του οποίου τα πνεύματα πάνε  να αφήσουν  τον υλικό κόσμο και να ενταχθούν στον θεϊκό κόσμο. Αυτή η έννοια είναι  επαναλαμβανόμενη στις περισσότερες (αν όχι όλες) απόκρυφες κοινωνίες.

 

The Total Recall Thing

Οι επισκέπτες μπορούν να πάνε στην κορυφή αυτού του πύργου και να πάρουν γεύση απο την  υπέροχη θέα της πόλης . Υπάρχουν επίσης κάποια περίεργα στοιχεία θα πρέπει να εξετάσουμε.

 

Μέσα στον πύργο βρίσκουμε αυτό το αινιγματικό «πράγμα». Είναι ένα χρυσό τρίγωνο με το αποτύπωμα της παλάμης του  πρόεδρου Ναζαρμπάγιεφ μέσα  σε αυτό. Γιατί; Πάντως μοιάζει με κάτι από την ταινία Total Recall.

 

 

Bata Composition

Εδώ πρόκειται για μια γήινη σφαίρα που υπογράφεται από τους εκπροσώπους από δεκαεπτά θρησκευτικά δόγματα. Ναι, και πάλι, μιλώντας για τη συνένωση όλων των θρησκειών κάτω απο την κυριαρχία της NWO.

 

 

Τεκτονικοί  πυλώνες

 

 

Το Προεδρικό Μέγαρο

 

Τοποθετημένο σε μια επιβλητική θέση στην πόλη, το Προεδρικό Μέγαρο βρίσκεται στο τέλος της διαδρομής ένα τελετουργικό που ξεκινά με τον πύργο του Bayterek.Ένα μεγάλος θόλος βρίσκεται στην κορυφή του παλατιού, που αντιπροσωπεύει την  γυναικεία αρχή, σε αντίθεση με το φαλλικό πύργο του Bayterek -που αντιπροσωπεύει την αρσενική αρχή. Αυτή η διάταξη είναι παρούσα σε όλες σχεδόν τις σημαντικές πόλεις, όπως στην Washington και το Παρίσι ..


 Khan Shatyry Entertainment Center (Μεγαλύτερη Σκηνή του Κόσμου)

 

Αυτό το μοναδικό ημιτελής έργο  έχει σχεδιαστεί, για άλλη μια φορά, από τον Sir Norman Foster (σχεδίασε ουσιαστικά ολόκληρη την πόλη). Κάτω από τη σκηνή,  σε μια έκταση μεγαλύτερη από 10γήπεδα ποδοσφαίρου, θα είναι μια αστική κλίμακα εσωτερικού πάρκου,  με καταστήματα, και χώρο  ψυχαγωγίας, με πλατείες και τα πλακόστρωτα δρομάκια και ένα ποτάμι για  βαρκάδα! Εμπορικό κέντρο, μίνι γκολφ και εσωτερικο  παραθαλάσσιο θέρετρο. Έχει ειπωθεί ότι αυτή η δομή γίνεται να μοιάζει με μια σκηνή, στο ίδιο επίπεδο με το Ναό του Σολομώντα.

 Αυτοί  οι φορητοί  τόποι λατρείας, που αποτελούνται από σκηνές,είχαν χρησιμοποιηθεί από τους Εβραίους κατά τη διάρκεια  των βιβλικών  χρόνων .


 

Σύντομα στην Αστανά

 

Η Αστάνα είναι ακόμα υπό κατασκευή, αλλά υπάρχουν κάποια πραγματικά εκπληκτικά  έργα . Εδώ είναι μερικά από αυτά.

 

 

Μία πολύ έντεχνα τεράστια καλοσχηματισμένη πεντάλφα...

 

Με την μία κορυφή ακριβώς στον Νότο (δηλαδή ανάποδη πεντάλφα).
Η διάμετρος τς πεντάλφας (σύμφωνα με το Google Earth) είναι 405 με 410 μέτρα, ενώ οι συντεταγμένες για να την βρείτε είναι 
52°28'47.02" 62°11'7.71"


Το περίεργο όμως δεν σταματάει εκεί...
Αν ξεζουμάρουμε λίγο, θα δούμε ότι αυτό το κατασκεύασμα (που σίγουρα δεν μοιάζει με κατασκεύασμα της φύσης), είναι κοντά σε έναν χώρο όπου μοιάζει να είναι κατασκευασμένος πρόσφατα, αφού το τελευταίο κομμάτι του δρόμου που φτάνει εκεί, μοιάζει αρκετά πιο καινούριο, ενώ το όλο πράμα μοιάζει με αεροδρόμιο...

Όπως και να έχει, κάτι γίνεται εκεί με το Καζακστάν και ιδιαιτέρως στην Αστάνα, την - πιθανότατα - μελλοντική τριπρωτεύουσα (μαζί με City of London, Washington DC district) της νέας τάξης...
Πεντάλφες, πυραμίδες, "πεφωτισμένοι" συμβολισμοί παντού, κτλ...



 

Η πρώτη πρεσβεία εξωγήινων?????

 

Ήρθε η στιγμή που το σενάριο της ταινίας «Men in black» θα γίνει πραγματικότητα. Η ταινία πραγματευόταν τη μυστική υπηρεσία του FBI που λειτουργεί πρεσβεία για τους εξωγήινους που θέλουν να επισκεφτούν τη γη και πράκτορες ελέγχουν την διαμονή τους στο πλανήτη μας.

Εννέα χρόνια από την κυκλοφορία της ταινίας και ο ΟΗΕ έρχεται για να ιδρύσει την πρώτη επίσημη πρεσβεία για τους φίλους μας, τα UFO. Μάλιστα έχει χριστεί και πρέσβης ο οποίος θα είναι...γυναίκα. Ο λόγος, για την 58χρονη φυσικό από τη Μαλαισία, Μαζλάν Οθμάν, η οποία θα αναλάβει τα χρέη της επικοινωνίας των ανθρώπων με τα εξωγήινα όντα.

Ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές όλες οι αρμοδιότητες της συγκεκριμένης πρεσβείας. Αυτό θα γίνει σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει ο ΟΗΕ, σε μία εβδομάδα.

Στο Καζακστάν πιστεύουν ακράδαντα στην επικοινωνία με τους εξωγήινους και γι'αυτό το λόγο, όπως δηλώνουν και οι τοπικές αρχές, η κυβέρνησή αποφάσισε να δημιουργήσει μια πρεσβεία γι'αυτούς, δεσμεύοντας ένα αρκετά μεγάλο μέρος γης στην πόλη Αλμάτι. Το έργο αυτό θα είναι μεγαλοπρεπές και θα περιλαμβάνει διάφορες εγκαταστάσεις, μερικές εκ των οποίων θα είναι οι ξενώνες, το θέατρο, ένα κέντρο μετάφρασης και όπως είναι αναμενόμενο ένα UFOδρόμιο, για να μπορούν οι εν λόγω επισκέπτες να παρκάρουν τα οχήματά τους. 
 

Μιας και η πρωτότυπη αυτή ιδέα είναι και η πρώτη παρόμοια ιδέα που έχει γίνει ποτέ, το Καζακστάν θα έχει μεγάλες οικονομικές απολαβές και κέρδη και θα αναδείξει το έθνος αυτό ως πολύ προοδευτικό, ενώ παράλληλα προκαλεί την απορία, αν άλλες χώρες θα ακολουθήσουν αυτήν τους την πράξη. Όπως είναι άλλωστε αναμενόμενο, η κίνηση αυτή θα προκαλέσει ενθουσιασμό στους λάτρες των εξωγήινων, με πρώτους και κύριους αυτούς της Δύσης. 
 

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός του πόσο μεγάλο ρόλο έπαιξε στην απόφαση αυτή, για την δημιουργία αυτής της πρεσβείας, το πόσο συχνά έχουν εμφανιστεί φαινόμενα σχετικά με τους εξωγήινους και τα UFO στην χώρα του Καζακστάν, με πιο πρόσφατη αυτή της πρόσκρουσης UFO σε ένα ποτάμι της χώρας ...???

 

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ...

Η Mazlan Othman, αστροφυσικός από τη Μαλαισία διέψευσε ότι τα Ηνωμένα Έθνη θα τη διορίσουν στην έδρα του πρώτου «πρέσβη» της Γης για οποιοδήποτε εξωγήινο θελήσει ποτέ να επισκεφτεί τον πλανήτη.

Τη φήμη αυτή, που διέδωσαν οι New York Times και υιοθέτησαν πολλές ακόμα ιστοσελίδες, διέψευσε η ίδια με email της στο Guardian.

"Ακούγεται πολύ ωραίο αλλά θα πρέπει να το διαψεύσω", δήλωσε η ίδια, σε μια ομιλία της για τον τρόπο που ο κόσμος αντιμετωπίζει αντικείμενα που πλησιάζουν τη Γη και όχι για το "νέο της πόστο" ως συντονίστρια της επικοινωνίας ανθρώπων και εξωγήινων.

Ειδες οι Καζακστανοι??? 
 

Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ

 

Για να μπορέσει να χωνέψει κανείς το φαινόμενο της Αστανά, πρωτεύουσας του Καζακστάν, έχει μεγάλη σημασία να μάθουμε ποιός είναι αυτός ο κύριος.

Κατ' αρχήν ίσως, ίσως, λέω ίσως, το όλο εγχείρημα της Αστανά να είναι μια μισαλλοδοξία ενός μονάρχη, που υλοποιεί εις βάρος του λαού που διοικεί για απίστευτα χρόνια, το πανάκριβο και παγανιστικό μόρφωμα στην Αστανά

Μια πόλη που κτίζεται πάνω στην άμμο της κατακτημένης από τους Μογγόλους στέπας, εξαναγκάζοντας στην υποδούλωση τους αυτόχθονες Καζάκους (όχι Κοζάκους), για να πέσουν αργότερα στα χέρια των Ρώσων.  

Το Καζακστάν είναι η ένατη μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο σε έκταση, αλλά μόλις 62η σε πληθυσμό, με 15.500.000 κατοίκους.

Τα πετροδολάρια και ο πλούτος της χώρας που ανακαλύφθηκαν, έδωσε την ευκαιρία στον Σοβιετικής ανατροφής μονάρχη και αφού ανεξαρτοποίηθηκε η χώρα, να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Το φανταστικό ανήκει στον ίδιο, γιατί απλά αυτή είναι η δική του πίστη. Το αν ξεπέρασε το μέτρο, ούτε ο ίδιος είναι σε θέση να το γνωρίζει, πραγματοποιώντας ένα όνειρο μάλλον κατά δικό του, ή καθοδηγούμενος από κάποιους, κανείς δεν ξέρει, άσχετα το πόσοι τον ακολουθούν, μαγνητισμένοι ίσως από ένα gourme από ολίγον Πυθαγόρα, τον αρχέγονο θεό Ήλιο κτλ.

Ο Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ είναι πρόεδρος του κράτους του Καζακστάν από το 1990.  Επικρίνεται από ορισμένους για αργοπορία στην αντιμετώπιση της διαφθοράς, την καταστολή της αντιπολίτευσης, μη δημοκρατικές εκλογές και ανεπαρκή ελευθερία λόγου.

Γεννήθηκε στο Τσεμόλγκαν (Chemolgan) στις 6 Ιουλίου του 1940 και αρχικά εξελέγη με τετραετή θητεία. Το 1998 με διάταγμά του εξασφάλισε την παραμονή του στην εξουσία για τουλάχιστον άλλα 7 χρόνια. Μετέφερε την πρωτεύουσα της χώρας από το Αλμάτι (πρώην Άλμα Άτα) στην Αστανά. Παντρεύτηκε τη Sara Alpysovna Nazarbayeva, με την οποία έχει 3 κόρες.

To 1984 o Ναζαρμπάγιεφ έγινε πρόεδρος του συμβουλίου υπουργών, ανέλαβε το 1989 πρώτος γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος του Καζακστάν και διατηρήθηκε στο αξίωμα ως το 1991. Κατά την σοβιετική εποχή ήταν άθεος, ωστόσο αργότερα έγινε Μουσουλμάνος. Την ίδια στιγμή αποπειράθηκε να καταπολεμήσει την τρομοκρατία στο Καζακστάν.

Στις 22 Φεβρουαρίου του 1990 έγινε πρόεδρος του Ανωτάτου Σοβιέτ και στις 24 Απριλίου του 1990, εξελέγη πρόεδρος του Καζακστάν από το Ανώτατο Σοβιέτ.

Την 1η Δεκεμβρίου του 1991 αναδείχθηκε νικητής των προεδρικών εκλογών, κερδίζοντας 91,5% των ψήφων σε εκλογές στις οποίες δεν υπήρχε άλλος υποψήφιος για να τον αντιμετωπίσει.

Τον Απρίλιο του 1995 με δημοψήφισμα επεκτάθηκε η θητεία του στο ύπατο αξίωμα ως το 2000.

Ο ΟΑΣΕ επέκρινε τον τρόπο διεξαγωγής των εκλογών του 2005.

Η πολιτική του χαρακτηρίζεται μετριοπαθής και τηρεί ισορροπία ανάμεσα στις ΗΠΑ και στη Ρωσία.

Στην εσωτερική πολιτική, ο πρόεδρος κήρυξε πόλεμο κατά της διαφθοράς και υιοθέτησε 10 βήματα εναντίον του φαινομένου. Η Διεθνής Διαφάνεια  κατατάσσει τη χώρα του στην 124η θέση ανάμεσα στις χώρες με διαφθορά το 2004, με βαθμό 2,2, στην κλίμακα 0-10 με το 0 να δείχνει υψηλή διαφθορά.

 

O Ναζαρμπάγιεφ έχει αποκληθεί ένας από τους τελευταίους σοβιετικούς ολιγαρχικούς. Πιστεύεται ότι έχει μεταφέρει τουλάχιστον 1 δις $ σε εμβάσματα πετρελαίου σε ιδιωτικούς του λογαριασμούς σε άλλα κράτη και ότι η οικογένειά του ελέγχει πολλές σημαντικές επιχειρήσεις στο Καζακστάν.
  
Στις προεδρικές εκλογές του 1998, της 4ης Δεκεμβρίου του 2005 και της 3ης Απριλίου 2011 επανεξελέγη με άνετη πλειοψηφία. Στις εκλογές του 2005 έλαβε το συντριπτικό ποσοστό του 91,15%. Ορκίστηκε στις 11 Ιανουαρίου του 2006, για μία ακόμα επταετή θητεία.


Στις 18 Μαΐου του 2007 το Κοινοβούλιο ψήφισε να επιτρέψει στον Πρόεδρο Ναζαρμπάγιεφ να διεκδικήσει απεριόριστο αριθμό από θητείες.

 

Το 2011 ο Ναζαρμπάγιεφ προκήρυξε πρόωρες προεδρικές εκλογές για τις 3 Απριλίου, μετά την απόρριψη από το Συνταγματικό Συμβούλιο ενός σχεδίου για διεξαγωγή δημοψηφίσματος με σκοπό την παραμονή του προέδρου στο αξίωμά του ως το 2020!!!

Κέρδισε τις προεδρικές εκλογές στις 3 Απριλίου 2011, με ποσοστό 95,5% των ψήφων. Ωστόσο, οι παρατηρητές του ΟΑΣΕ επεσήμαναν ατασθαλίες και νοθεία κατά την εκλογική διαδικασία.

Nicolas Jaar - And I Say (Xinobi Edit)

 

συνεχίζεται στη σελίδα αμέσως μετά, με το Β΄ μέρος...

Το σχόλιό σας
984 αναγνώστες
Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014
19:08

 

Β΄ μέρος...

 

 

         

Η Αστανά είναι η πρωτεύουσα πλέον του Καζακστάν, μιας πρώην επαρχίας της Σοβιετικής Ένωσης η οποία απέκτησε την ανεξαρτησία της το 1991. Το κράτος του Καζακστάν, όντας μια βασικά γεωργική και κτηνοτροφική χώρα, γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη από το 2000 κι έπειτα, λόγω της ύπαρξης πλούσιων κοιτασμάτων πετρελαίου και ιδίως φυσικού αερίου αλλά πρόσφατα και ραδιενεργών υλικών. Με τη μεταφορά της πρωτεύουσας στην Αστανά, η τελευταία γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, με αποτέλεσμα μέσα σε 8 χρόνια ο πληθυσμός της να τριπλασιαστεί.

Τι μας ενδιαφέρει όμως η Αστανά;

Πολύ απλά, φαίνεται να είναι μια από τις πόλεις που προωθεί και χρησιμοποιεί η Νέα Τάξη (εξ ου και η μεγάλη ανάπτυξη). Τα «ενδιαφέροντα» με αυτή την πόλη ξεκινούν καταρχήν με το ίδιο της το όνομα.

Διότι «Αστανά» σημαίνει «μεταίχμιο, κατώφλι»: πράγματι, το κατώφλι της Νέας Εποχής.

Δεύτερον στην πόλη αυτή έχουν ανεγερθεί μια σειρά από υπερπολυτελή αλλά και γεμάτα μυστικιστικά σύμβολα κτίρια, όπως η περίφημη πυραμίδα, η οποία αποκαλείται «Πυραμίδα της Ειρήνης» και «Παλάτι της ειρήνης και συμφιλίωσης». Η πυραμίδα αυτή φιλοξενεί στο υπόγειό της μια όπερα, στους επάνω ορόφους το συμβούλιο όλων των θρησκειών του πλανήτη.

Όλα τα διαμερίσματα περιλαμβάνουν απεικονίσεις γιγάντιων Ηλίων: στο ταβάνι της όπερας, στο πάτωμα μεταξύ του κυκλικού τραπεζιού του συμβουλίου των θρησκειών και στο θόλο της ξεχωριστής μικρότερης πυραμίδας της κορυφής, τα τζάμια της οποίας είναι διακοσμημένα με περιστέρια, ενώ η απεικόνιση του Ήλιου στο θόλο της τελικής πυραμίδας είναι πραγματικά μαγευτική.

Ολόκληρη η ανάβαση προς το θόλο συνιστά μια μεταφορική αναπαράσταση της Ηλιακής Μύησης: από το υπόγειο όπου οι απαίδευτες μάζες ψυχαγωγούνται στο σκοτάδι, στο κεντρικό τμήμα όπου όλες οι θρησκείες «συμφιλιώνονται» γύρω από έναν στρογγυλό Ήλιο μέχρι την κορυφή όπου, κυριολεκτικά μέσα στον ουρανό, αναπαρίσταται η Ηλιακή Θεότητα.

Απέναντι από την κόλουρο Πυραμίδα βρίσκεται ένα άλλο καταπληκτικό δημιούργημα: η αναπαράσταση του Δέντρου της Ζωής με μια χρυσή σφαίρα στο κεντρικό του τμήμα. Στο εσωτερικό της (γυάλινο κι αυτό) εκτός από τη μαγευτική θέα, ο επισκέπτης συναντά και δυο περίεργα αντικείμενα: ένα χρυσό αποτύπωμα της παλάμης του Προέδρου της χώρας (σαφές κι αυτό αποκρυφιστικό σύμβολο) και παραδίπλα η αναπαράσταση της σφαίρας της Γης, με δεκαεπτά ακτίνες να εκπορεύονται από αυτή, πάνω στις οποίες βρίσκονται υπογραφές των ηγετών των 17 κύριων θρησκειών του πλανήτη. Γύρω από το Δέντρο της Ζωής βρίσκονται υπέροχοι κήποι και όλο αυτό κοιτάζει προς το Προεδρικό Μέγαρο, διαμέσου δύο άλλων πύργων με μασονική προέλευση.

Η χωροθεσία αυτών των κτιρίων, εκτός από τους συμβολισμούς τους, παραπέμπει σαφώς σε ιερή γεωμετρία: η Πυραμίδα, το Δέντρο της Ζωής, οι μασονικοί πύργοι, βρίσκονται στην ίδια ευθεία με το προεδρικό μέγαρο: το ένα κοιτάζει στην ευθεία το άλλο.

Ο λόγος είναι σαφής: προσπαθεί να γίνει έκλυση δύναμης προς το Προεδρικό Μέγαρο, όπως συμβαίνει και με άλλες περιοχές του πλανήτη, όπως για παράδειγμα με την Ουάσινγκτον.

Ισως ο αναγνώστης δεν θα διακρίνει τίποτα ύποπτο σε όλο αυτό. Θα μιλήσει προφανώς για μια έξοχη αρχιτεκτονική και για ένα αισθητικό όραμα που αποτυπώθηκε αριστουργηματικά από τον κατασκευαστή του, Λόρδο Νόρμαν Φόστερ, μέλος του Τάγματος της Αξίας.

Εκείνοι όμως που διαβλέπουν κάπως περισσότερο και που γνωρίζουν τα σχετικά με το μυστικιστικό συμβολισμό, κατανοούν ότι τίποτα δεν σχεδιάζεται τυχαία και τίποτα δεν τοποθετείται στην τύχη. Οι συνομωσιολόγοι μπορεί να ισχυριστούν ότι η Αστανά έχει επιλεγεί ως μια από τις μελλοντικές πόλεις-κέντρα της Νέας Τάξης, επικεφαλής προφανώς κάποιου γεωπολιτικού τομέα που θα αναπτυχθεί στο μέλλον...

Σε αυτή την πόλη λοιπόν συναντώνται οι ισχυροί του πλανήτη, παπάδες κυβερνητικοί και στρατιωτικοί, καταπατώντας τούς όρκους που έχουν κάνει για να αποκτήσουν τα αξιώματά τους και προδίδοντας τις θρησκείες και  τα εθνικά συμφέροντά τους για την επιβολή της παγκοσμιοποίησης και της πανθρησκείας εν ονόματι του κέρδους και της επιβολής εξουσίας σε ολόκληρη την υφήλιο.


Το καλύτερο στο τέλος !!!

 

...πόλη Αstana, Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου 2010, σύνοδος ΟΑΣΕ

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ:

"Οι αλλαγές που χρειάζεται η χώρα θα γίνουν"

 

Ξεκίνησαν σήμερα το πρωί στο "Παλάτι της Ανεξαρτησίας", στην πρωτεύουσα του Καζακστάν, Αστανά, οι διήμερες εργασίες της Συνόδου Κορυφής του Οργανισμού για την Ασφάλεια και την Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ).

Αναμένεται να εξεταστεί ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από το Αφγανιστάν ως την τρομοκρατία και το λαθρεμπόριο ναρκωτικών. H Ελλάδα εκπροσωπείται από τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και τον υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα.

http://www.youtube.com/watch?v=3DpyZad6VMk

Θαυμάστε μερικά απο τα καλά που ανέφερε μπροστά στα αφεντικά του:

...πρέπει να ξεχάσουμε απαρχαιωμένες έννοιες περί ασφάλειας, που ανήκουν σε άλλες εποχές.

...γίνεται αντιληπτό ότι κανένα κράτος-έθνος δεν είναι  πλέον ικανό να αντιμετωπίσει από μόνο του προβλήματα τόσο μεγάλης εμβέλειας. Η περιφερειακή και παγκόσμια διακυβέρνηση είναι ουσιαστική για την κοινή μας ασφάλεια και σταθερότητα.

...το παράδοξο ????? είναι  ότι βλέπουμε συγχρόνως αναζωπύρωση  του εθνικισμού.

Την λέξη GLOBAL την είπε 15φορές!!!
 

Ολη η ομιλία εδω:

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
5405 αναγνώστες
4 σχόλια
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014
17:43

Οι ανεγκέφαλοι που ζητούν την ψήφο σας...και λέω την ψήφο σας γιατί την δική μου, την πήραν μόνο μια φορά, το 1985...ακολούθησε μια άκυρη το 1989 και έκτοτε δεν ξαναψήφισα ποτέ...

 

 

ΣΑΜΑΡΑΣ
Εντολή στα πρόβατα του κόμματος, να ψηφίσουν στο δεύτερο γύρο ΚΑΜΙΝΗ και ΣΓΟΥΡΟ, για τους οποίους μέχρι την Κυριακή των πρώτων εκλογών έλεγαν ότι είναι ανίκανοι και ότι δεν έχουν κάνει τίποτα για την Αθήνα....Αρκεί να μη βγουν οι άλλοι δηλαδή,  ε ρε λαμόγια...

 

ΤΣΙΠΡΑΣ
Σάλιωνε και ξανασάλιωνε τον φάκελο με το ψηφοδέλτιο ενώ είχε αυτοκόλλητη ταινία, όταν του το επισήμαναν χαμογέλαγε αμήχανα σαν 5χρονο...

 

ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Σε συνέντευξη στην Σοφία Παπαϊωάννου στον ALPHA, σε ερώτησή της αν μετανιώνει για κάτι σε όλα αυτά τα χρόνια του στην πολιτική...τι είπε ο απίστευτος χοντροBenny?
Ναι λέει...γιατί το 2007 μετα το συνέδριο του κόμματος, πολλοί μου είπαν, "Δεν έφτιαχνες ένα νέο κόμμα?"...Τον ξαναρωτάει, "Σε σχέση με την πολιτική σας εννοώ"...
και με το σπινθηροβόλο βλέμμα της χοντρής αγελάδας, απαντάει..."Οχι, εγώ? ποτέ"...
Κυρ Benny? αντί για ΕΛΙΑ, ας το εβγαζες το νταραβέρι σου ΠΛΑΤΑΝΟ, ώστε Κυριακή βράδυ να λέμε, "Χαιρέτα μας τον πλάτανο"...

 

ΚΟΥΒΕΛΗΣ
Αχ κουνελάκι, βρε ΚουΒελάκι, ξύλο που θα το φας...ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟΣ!!!

 

ΓΑΠ
Βγαίνει από το εκλογικό τμήμα της Νέας Ερυθραίας αφού ψήφισε και του παίρνει συνέντευξη ένα και μόνο κανάλι, μα μόνο ένα, δε θυμάμαι ποιο ήταν και καπάκι δίπλα είναι ένα 8χρονο με ένα κινητό σε στυλ μικρόφωνο και τον καταγράφει ενώ μιλάει...Μπράβο ρε Γιωργάκη!!!

 

ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Πάει να ψηφίσει, με σακάκι από κοστούμι και το σακίδιο στην πλάτη...Ελεος!!! Sex κάνεις? Κι αν ναι, το σακίδιο το βγάζεις?...Ρίχνει και τις δύο φορές το παραβάν, γελάει σαν βλάκας και κάνει και χαζοδηλώσεις...Ασε δε εκείνα τα σποτάκια με τη γριά και την πιτσιρίκα, σεξιστικού περιεχομένου...Φτου σου ρε!
"ΤΑ ΣΙΓΑΝΑ ΠΟΤΑΜΑΚΙΑ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ"...

 

ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΘΕΟΣ!!!
Σε πάνελ και σε ερώτηση πως θα λύσετε τα προβλήματα που υπάρχουν, τι απαντάει ο τρισμέγιστος?  -"Αν εκλεγώ, θα λυθούν όλα ως διά μαγείας"...Ελιωσαν όλοι...

 

ΚΑΜΜΕΝΟΣ
Ο "επαναστάτης" Νεοδημοκράτης, στο facebook, ακόμη και χτες, καλούσε κόσμο με σπουδές και κάποια πτυχεία, να θέσουν υποψηφιότητα με το κόμμα του, εξασφαλίζοντας αυτός την οποιαδήποτε οικονομική τους υποχρέωση...Τελικά είσαι "καμμένος"...

 

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
Ο απίστευτος κωλοτούμπας, σε νέες περιπέτειες...
Βγάζει τώρα και καλά, hot ιδιωτικές στιγμές από την παρτούζα εκείνου του μνημονίου που ήταν μαζί με τους μεγάλους...και παράλληλα στο κανάλι του, ναι ντε...το ART και καλά...τρέχει με τις ώρες διαγωνισμός..."ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ?"...ΝΑΙ - ΟΧΙ...ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 9011.........με χρέωση άντε γεια...και μετά από κλήρωση, ένας τυχερός θα κερδίσει μια χρυσοκέντητη σκαλισμένη στο χέρι εικόνα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ...(Δεν υπάρχεις λέμε, "τι κωλοτούμπας?"...ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ σε τετραπλό τραμπολίνο με 4 κατακόρυφους και βάλε!!!

 

ΚΚΕ - ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ
Ησασταν που ήσασταν, εσύ το απογείωσες το κόμμα...Ξύλινη γλώσσα ακατανόητη, ύφος μπλαζέ χιλίων καρδιναλίων, το ακαταλόγιστο...Κλέινετε και χτες την μισή Πατησίων για τόσο κόσμο που δεν γεμίζει ούτε ταξί...και μήνυμα στα πρόβατα των ψηφοφόρων σας..."-Μην ψηφίσετε ΣΥΡΙΖΑ"...Μπουρούχα αυτό που πίνετε στο ΚΚΕ, σας χαλάει...

 

ΤΖΗΜΕΡΟΣ
Ενας γλυκανάλατος πατάτας, με την διαφημιστική του εταιρία Reverse, που είδε τους τζίρους του 2 χρόνια τώρα να αυξάνονται, βάζοντας υποψηφιότητα...

 

Υπάρχουν πολλοί ακόμη για τους οποίους δεν αξίζει το λόγο να σχολιάσω κάτι, όπως...ΛΕΒΕΝΤΗΣ, ΚΟΜΜΑ ΚΥΝΗΓΩΝ, ΨΑΡΑΔΩΝ, ΑΓΡΟΤΩΝ- ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, ΔΡΑΧΜΗ του κυρ Κατσανέβα, γαμπρού του Ανδρέα Παπανδρέου, ως σύζυγος της κόρης του Σοφίας... 

Και τέλος...

..."Οποιος δεν είναι Ολυμπιακός, να του καεί το dvd Σωκράτη, ναι?"...

ΜΠΕΟΣ - ΜΩΡΑΛΗΣ
Εδώ δεν υπάρχουν λόγια...Οι μόνοι που ίσως θα μπορούσαν να τους κοντράρουν, θα ήταν ο ΜΑΚΑΡΟΣ, (Ψωμιάδης γαρ) και ο HANNIBAL LECTER...

 

 

Το μόνο που θέλω είναι να τους δω να τρέχουν...

Monkey Man - Να τους δω να τρέχουν

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ στον Πειραιά!!! χαχαχαχα...

 

Ακούστε σλόγκαν...

-"Αυτά που Κάναμε Τα Πρώτα 3,5 Χρόνια είναι η Βάση Όσων θα γίνουν Τώρα!"...χαχαχαχαχαχαχαχα...Μα τι πίνεις?

…Απλά μαθήματατα τραμπουκικής νεοδημοκράτικης ιστορίας …μιας ιστορίας ταγμάτων ασφαλείας που η τωρινή δήθεν κεντροδεξιά Ν.Δ. θέλει να ξεχάσει ή κάνει πως δεν θυμάται αλλά για κακή της τύχη δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου…
 

Όλοι γνμωρίζουμε πως η Ν.Δ όσα κουστουμάκια μεσαίου χώρου κι αν φορέσει στις τάξεις της είχε πάντα και πάντα θα έχει τραμπούκους ανάλογους με αυτούς της χρυσής αυγής …βέβαια τότε τα τάγματα εφόδου δεν χτυπούσαν ούτε μαχαίρωναν μετανάστες γιατί δεν υπήρχε το σημερινό πρόβλημα... …χτυπούσαν και μάλιστα ανελέητα κνίτες, ρηγάδες, αναρχικούς …όσους δηλαδή δεν ταίριαζαν με τα δικά της στανταρτς και τις πολιτικές της θέσεις….

Οι “Κένταυροι” και οι “Rangers” ήταν έμπνευση του μακαρίτη του Αβέρωφ -πρόεδρος τότε της Ν.Δ. και είχαν αρχηγούς τους, τον Μιχαλολιάκο (βουλευτή Πειραιώς, ξάδελφος του Χρυσαυγίτη Μιχαλολιάκου) και τον Μανωλάκο (φαρμακοποιός στην Φωκίωνος Νέγρη, πολιτευτής και χουντοβασιλικός).

Οι τραμπούκοι της ΟΝΝΕΔ…”Ομάδες κρούσης” τελούσαν υπό τις ευλογίες των προέδρων Μεϊμαράκη και Βουλγαράκη.

 

Οι παλιοι τραμπούκοι ΟΝΝΕΔιτες μεγάλωσαν και σήμερα “καταδικάζουν την βια απ’ οπου και αν πρόερχεται”...

 

Για ρωτήστε κανέναν παλιό Καλαματιανό να σας πει για τη δράση τους στη δεκαετία του ’80.

Για τις τζαμαρίες που κατέβαζαν και για τον αρχηγό τους, τον γνωστό και μη εξαιρετέο Αντώνη Σαμαρά….αρχηγό της Ν.Δ. σήμερα και επίδοξο σωτήρα μας. 

 

 

Καθόλου μη γουρλώνετε τα ματάκια σας. Έτσι είναι όπως ακριβώς το λέω. Να και η αδιάψευστη φωτό...Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ο αρχηγός των τραμπούκων στην Καλαμάτα στη δεκαετία του ’80, με μεγάλη δράση. Μπορεί να είναι μια σελίδα της ζωής του που θέλει να σκίσει, αλλά πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θυμούνται…

 

 

Ομάδες δεξιών τραμπούκων, φυτώρια του Καλαμπόκα και άλλων ευγενών νέων.

Κάποτε ήταν γεμάτη η ΟΝΝΕΔ από δαύτους.

 

 

Να προσθέσω απλά ότι ήρωάς τους και πρωτοπαλλήκαρο σε πολλές εκδηλώσεις ήταν ο γνωστός, βουλευτής και σήμερα αρχηγός κόμματος, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Πάνος Καμμένος.

 


Τότε κάποιοι θα θυμούνται ότι στις διαδηλώσεις η συγκεκριμένη ομάδα εμφανιζόταν με κράνη και ρόπαλα, πράγμα που δείχνει εντόνως τις προθέσεις τους. Το ότι σήμερα οι πρώην κένταυροι κατηγορούν, ασχέτως λένε πολιτικής τοποθέτησης, τα κράνη και τις κουκούλες, είναι εντελώς συμπτωματικό.

 

Σαμαράς και Καμμένος σε συγκέντρωση Αβέρωφ στην Καλαμάτα...

 

Οσο για φέτος...

 

 

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. ίσως?

Κατ΄αρχήν μου αρέσει η λέξη...γιατί σημαίνει...Στάση, Εξέγερση, Ξεσηκωμός...

 

...Αν οι εκλογές άλλαζαν τον κόσμο θα ήταν παράνομες, Καρλ Μαρξ

 

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
1673 αναγνώστες
Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014
15:46

 

«Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι μια μαριονέτα φτιαγμένη από κουρέλια και μου χάριζε ένα κομμάτι ζωή, ίσως δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι, αλλά σίγουρα θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω εδώ. Θα έδινα αξία στα πράγματα, όχι γι” αυτό που αξίζουν, αλλά γι” αυτό που σημαίνουν. Θα κοιμόμουν λίγο, θα ονειρευόμουν πιο πολύ, γιατί για κάθε λεπτό που κλείνουμε τα μάτια, χάνουμε εξήντα δευτερόλεπτα φως. Θα συνέχιζα όταν οι άλλοι σταματούσαν, θα ξυπνούσα όταν οι άλλοι κοιμόνταν. Θα άκουγα όταν οι άλλοι μιλούσαν και πόσο θα απολάμβανα ένα ωραίο παγωτό σοκολάτα!

Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο, αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή μου. Θεέ μου, αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος. Θα ζωγράφιζα μ” ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη. Θα πότιζα με τα δάκρια μου τα τριαντάφυλλα, για να νοιώσω τον πόνο από τ” αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους…

Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή… Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ. Θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα.

Στους ανθρώπους θα έδειχνα πόσο λάθος κάνουν να νομίζουν ότι παύουν να ερωτεύονται όταν γερνούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γερνούν όταν παύουν να ερωτεύονται!

Στο μικρό παιδί θα έδινα φτερά, αλλά θα το άφηνα να μάθει μόνο του να πετάει. Στους γέρους θα έδειχνα ότι το θάνατο δεν τον φέρνουν τα γηρατειά αλλά η λήθη. Έμαθα τόσα πράγματα από σας, τους ανθρώπους… Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά. Έμαθα πως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπόρεσα να μάθω από σας, αλλά δεν θα χρησιμεύσουν αλήθεια πολύ, γιατί όταν θα με κρατούν κλεισμένο μέσα σ” αυτή τη βαλίτσα, δυστυχώς θα πεθαίνω.

Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι.

Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ” έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ” αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ” έβλεπα να βγαίνεις απ” την πόρτα, θα σ” αγκάλιαζα και θα σού “δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ” έβλεπα, θα έλεγα «σ” αγαπώ» και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη. Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα ΄θελα να σου πω πόσο σ” αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω.

Το αύριο δεν το έχει εξασφαλίσει κανείς, είτε νέος είτε γέρος. Σήμερα μπορεί να είναι η τελευταία φορά που βλέπεις τους ανθρώπους που αγαπάς.

Γι” αυτό μην περιμένεις άλλο, κάν” το σήμερα, γιατί αν το αύριο δεν έρθει ποτέ, θα μετανιώσεις σίγουρα για τη μέρα που δεν βρήκες χρόνο για ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα φιλί και ήσουν πολύ απασχολημένος για να κάνεις πράξη μια τελευταία τους επιθυμία. Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά πόσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους και φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις «συγνώμη», «συγχώρεσέ με», «σε παρακαλώ», «ευχαριστώ» κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις

Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις.

Ζήτα απ” τον Κύριο τη δύναμη και τη σοφία για να τις εκφράσεις. Δείξε στους φίλους σου τι σημαίνουν για σένα.»

 

********

Ο 87χρονος Κολομβιανός συγγραφέας, πέθανε στο σπίτι του στο Μεξικό,  έχοντας δίπλα του την σύζυγό του και τους δυο γιους του, στις 17 του περασμένου Απρίλη

 

Hugh Laurie - Unchain My Heart

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
1775 αναγνώστες
Σάββατο, 3 Μαΐου 2014
14:02

 

Να παντρευτείς ή να μην παντρευτείς, ένα βιβλίο με τον συγκεκριμένης σαιξπηρικής απόχρωσης τίτλο, από τον  Ματθαίο Γιωσαφάτ.

Εκεί υποστηρίζει ότι υπάρχουν 12 είδη έρωτα, απολύτως αντίστοιχα της σχέσης που αναπτύξαμε με τη μητέρα μας στον πρώτο χρόνο της ζωής μας.

 

“Η αγάπη ξεκινάει από την ευγνωμοσύνη” Ματθαίος Γιωσαφάτ

 

«Ένας στερημένος άντρας περιμένει να πάρει από τη γυναίκα ό,τι δεν πήρε από τη μητέρα του, άλλος δημιουργεί εξαρτητική σχέση. Επιλέγεις κάποιον για να κυριαρχείς ή να σε κυριαρχούν. Κι αυτό δεν είναι αγάπη, είναι ανάγκη».

 

Θέλετε να πείτε ότι δεν υπάρχει πραγματική αγάπη;


«Στους ώριμους ανθρώπους υπάρχει. Έχουν δεχτεί τα δικά τους ελαττώματα και του συντρόφου τους, έχουν ζήσει την υπαρξιακή μοναξιά. Τον πρώτο χρόνο της ζωής τους έχουν πάρει αρκετή αγάπη από τη μητέρα τους κι έχουν δεχτεί ότι δεν μπορούν να τα έχουν όλα. Η αγάπη ξεκινάει από την ευγνωμοσύνη».

 

Δηλαδή;

 

«Η ευγνωμοσύνη δημιουργεί συνθήκες ενδιαφέροντος για τον άλλον. Ο έρωτας διαρκεί πόσο; Εναν χρόνο; Μετά, ή μεταμορφώνεται σε αγάπη με στοιχεία ευγνωμοσύνης, ή διαλύεται. Οι εξαρτημένοι, οι στερημένοι από μητρική αγάπη ονειρεύονται καρβέλια, μια ιδανική γυναίκα. Ακριβώς όπως τα παιδιά πιστεύουν ότι η μάνα τους είναι όλος ο κόσμος».

 

Μιλάτε για το σύνδρομο Παναγίας και πόρνης προφανώς – εξόχως ελληνικό σύνδρομο…

 

«Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Είχα κάποτε έναν σαραντάρη σε μια ομάδα. Είχε πάει μ’ ένα τσουβάλι γυναίκες και δεν έβρισκε μια να του ταιριάζει. Γιατρέ, μου έλεγε, τι ζητάω; Μια γυναίκα τρυφερή, αλλά όχι αδύναμη. Να μου είναι πιστή, αλλά να είναι ελκυστική, να την κυνηγούν οι άλλοι άντρες. Τι ζητούσε; Την ιδανική μητέρα.

 

Θυμάμαι ένα σονέτο που έγραψα για τη μάνα μου στην εφηβεία, πώς τη σφίγγω στην αγκαλιά μου και μέσα στα μάτια της αναζητώ τη δική μου μορφή. Δεν βλέπετε πώς κοιτάζονται οι έφηβοι στα πάρκα; Σαν να είναι ο ένας η μητέρα του άλλου».

 

Να σας πω την αλήθεια, δεν βλέπω πια εφήβους να φιλιούνται στα πάρκα…

 

«Δεν τους βλέπετε, επειδή σήμερα τα παιδιά κλειδώνονται στα δωμάτιά τους και βγάζουν τα μάτια τους. Παλιά εμείς δεν μπορούσαμε να φέρουμε την κοπέλα στο σπίτι, ξημεροβραδιαζόμασταν στα πάρκα. Είχαμε αυνανιστικές φαντασιώσεις με τους σουηδούς πατεράδες που σου άνοιγαν το σπίτι τους.

 

Κλειδωνόσουν με την κόρη τους σ’ ένα δωμάτιο και μετά σου έλεγαν κι ευχαριστώ. Σήμερα τα παιδιά είναι στερημένα, επειδή οι μητέρες τους δουλεύουν και παρατάνε τα μωρά στις Φιλιππινέζες. Το παιδί έχει ανάγκη το χνότο της μάνας του, τη χροιά της φωνής της, ιδίως τον πρώτο χρόνο. Με τη ρουτίνα εμπιστευόμαστε τον κόσμο, υποχωρεί η απειλή του αφανισμού. Η καλή μάνα τραγουδάει συνεχώς το ίδιο τραγούδι. Εχετε παρατηρήσει ότι αν αλλάξεις τα λόγια ενός παραμυθιού, το παιδί σε διορθώνει; Χρειάζεται την ασφάλεια της αρχικής αφήγησης».

 

 

Ενοχοποιείτε την ελληνίδα μητέρα με αυτό που λέτε…

 

«Κοιτάξτε, και η γυναίκα μου δούλευε όταν η κόρη μας ήταν μικρή, κι εγώ άλλαζα πάνες. Ομως η Αθήνα κάηκε από τα βαριεστημένα παιδιά των βορείων προαστίων. Μεγάλωσαν με υπαρξιακό κενό και οικιακές βοηθούς. Δεν αγάπησαν, επειδή δεν αγαπήθηκαν. Η επιθετικότητα είτε ενδοστρέφεται με αυτοκτονικές τάσεις είτε καταλήγει σε βία. Οσοι δεν αγαπήθηκαν τον πρώτο χρόνο της ζωής τους προσπαθούν να χάσουν τα όρια, όπως στην αγκαλιά μιας μάνας. Αλλοι το βρίσκουν αυτό στη θρησκευτική μεταρσίωση, άλλοι στα ναρκωτικά, άλλοι λένε “θρησκεία μου είναι ο Ολυμπιακός”».

 

Και ο πατέρας πού βρίσκεται σε όλη αυτή την ιστορία; Τι κάνει τον πρώτο χρόνο της ζωής του παιδιού του;

 

«Ο πατέρας στηρίζει τη μάνα. Γίνεται η μητέρα της μητέρας του παιδιού του, παρέχοντας στοργή και τρυφερότητα άνευ όρων. Στην πραγματικότητα, όμως, τι κάνει ο άντρας; Ζηλεύει που η μητέρα αφιερώνεται στο παιδί της και την απατά».

 

Απατούν περισσότερο οι άντρες από τις γυναίκες στον γάμο;

 

«Το 92% των αντρών απατά. Και στις γυναίκες τα ποσοστά έχουν αυξηθεί, μιλάμε σήμερα για 70%. Το αρσενικό ζώο είναι πολυγαμικό, η πολυγαμία είναι μέσα στη φύση του άντρα».

 

Εδώ θα διαφωνήσουμε.

 

«Μα δεν το λέω εγώ, η επιστήμη το λέει και η στατιστική. Οταν πούμε ότι οι περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα είναι μελαχρινές αυτό δεν είναι καλό ή κακό, είναι στατιστική. Γιατί είναι πολυγαμικοί οι άντρες; Επειδή η μόνη άμυνα απέναντι στον θάνατο είναι τα γονίδια. Η γυναίκα ξέρει ότι τα γονίδιά της έχουν πάει στο έμβρυο που κυοφορεί. Ο άντρας δεν ξέρει αν είναι δικό του το παιδί. Στον κόσμο των ζώων τα αρσενικά κατασπαράζουν το ένα το άλλο για να κερδίσουν το θηλυκό. Ή πνίγουν το μωρό τους, επειδή έτσι το θηλυκό αποκτά ξανά οίστρο».

 

Είναι διαφορετικά τα θέματα που απασχολούν τις γυναίκες και τους άντρες που σας επισκέπτονται;

 

«Οι άντρες έχουν συνήθως παράπονα από το σεξ, επειδή η γυναίκα χάνει το ερωτικό της ενδιαφέρον. Οι γυναίκες λένε “δεν είναι τρυφερός, δεν μου φέρνει πια λουλούδια”. Γιατί οι άντρες έχουν μυς; Για να υπερασπίζονται τη γυναίκα και το παιδί τους. Παλιά σκότωναν το ελάφι και το έσερναν στη σπηλιά. Σήμερα φέρνουν λεφτά, είναι στη φύση τους να κουβαλάνε».

 

Εχουν αλλάξει αυτά τα δεδομένα. Επιπλέον χτυπήθηκαν και οι άντρες από την ανεργία.

 

«Ναι, αλλά αυτά είναι τα κυτταρικά χαρακτηριστικά που κληρονομήσαμε. Πράγματι, έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Σήμερα, οκτώ στις δέκα φορές η γυναίκα ζητάει διαζύγιο, επειδή δουλεύει πια και δεν φοβάται. Οι γονείς μου είχαν έξι παιδιά, η μάνα μου ήταν αγράμματη – ακόμη κι αν ήθελε, πώς να ζητούσε διαζύγιο;».


Εχει αλλάξει η ερωτική συμπεριφορά των Ελλήνων λόγω της οικονομικής κρίσης; Τι σας λένε τα ζευγάρια που σας επισκέπτονται;

 

«Η κρίση έχει εντείνει την ανασφάλεια. Οι πιο ανώριμοι προβάλλουν το πρόβλημά τους ο ένας στον άλλον. Αλλά είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας. Εδώ σου λένε πάντα “ο άλλος φταίει”. Στην Αγγλία, που είχα δουλέψει, ο καθένας στο ζευγάρι αναλάμβανε τις ευθύνες του.

 

Μια αμερικανίδα συγγραφέας που είχε εκπονήσει διδακτορική διατριβή για την Ελλάδα μού έλεγε ότι τα ελληνικά σίριαλ είναι γεμάτα επιθετικότητα, διεκδίκηση και πάθη. Το πάθος δείχνει, αντίθετα απ’ ό,τι πιστεύουμε, έλλειψη αισθήματος. Τώρα, βέβαια, θα ήταν πολιτικά ορθό να σας πω ότι η κρίση φταίει για όλα. Η αλήθεια είναι πως όσοι είχαν προβλήματα από πριν θα δουν τώρα μια αύξηση των συμπτωμάτων. Αν είσαι σχετικά υγιής, δεν παθαίνεις κατάθλιψη λόγω της κρίσης».

 

Για να το ξεκαθαρίσουμε, επειδή όλοι μεταχειρίζονται αυτόν τον όρο επιπόλαια. Τι είναι κατάθλιψη;

 

«Η κατάθλιψη μπορεί να είναι οργανική, να προέρχεται δηλαδή από τα γονίδια ή τις ορμόνες. Αλλά μπορεί να προέρχεται από τη στέρηση της μητέρας που σας έλεγα πριν, από ένα βαθύ αίσθημα απώλειας. Καθώς τώρα έχουμε απώλεια της ελπίδας, της χαράς της ζωής και πραγματικές δυσκολίες, αναβιώνουν τα παλιά αισθήματα. Δεν φταίει λοιπόν η κρίση, αλλά αυτό που κουβαλάμε μέσα μας. Στην Κατοχή, που εγώ την έζησα, πέθαιναν τα αδύναμα παιδιά».

 

Στις νέες γενιές παρατηρείτε διαφορετικές συμπεριφορές;

 

«Τα αγόρια σήμερα φοβούνται τα κορίτσια. Ενα κορίτσι 12 ή 14 ετών έχει συχνά ελευθεριάζουσα ερωτική συμπεριφορά. Αρκεί να σας πω ότι το 15% των κοριτσιών αρχίζει την ερωτική του ζωή στα 12 και το 20% με 25% στα 14. Τα κορίτσια θέλουν να τους πει το αγόρι “τι ωραία που είσαι” και επειδή δεν το λέει γίνονται προκλητικά για να δημιουργήσουν σχέση.

 

Ερχονται αγόρια 20 ετών που κάνουν έρωτα μια φορά τον μήνα. Μπορεί να φταίει και το Τσερνόμπιλ, οι τροφές που τρώμε, το κλίμα, τι να σας πω; Το σπέρμα των αγοριών, πάντως, έχει μικρότερη κινητικότητα, εξού και οι δυσκολίες σύλληψης».

 

 

Και η ψυχοπαθολογία της ελληνικής οικογένειας; Βλέπουμε παιδιά που δυσκολεύονται να αποκοπούν από τη γονεϊκή οικογένεια και να την αντικαταστήσουν με τη νέα οικογένεια που φτιάχνουν.

«Αυτό συνέβαινε παλαιότερα. Τώρα παρατηρούμε παλινδρόμηση σε τέτοιες συμπεριφορές λόγω της κρίσης. Το ελληνικό σπίτι παρείχε ασφάλεια σε δύσκολες στιγμές και οι γονείς χρησιμοποιούσαν τα παιδιά τους. Για να τα προφυλάξουν από τη ζωή τα μεγάλωναν εξαρτητικά και τα έκαναν ανώριμα. Δεν υπήρχε ΙΚΑ – κοινωνικό κράτος για τους γονείς ήταν τα παιδιά. Να φροντίζεις τη μάνα σου, λένε στην Ελλάδα.

 

Βασανίζονται οι νέοι έτσι, επειδή ο δικός τους ρόλος είναι να προσφέρουν στα δικά τους παιδιά. Εγώ κράτησα χρήματα στην άκρη, έχω πει στην κόρη μου να με βάλει σ’ ένα καλό γηροκομείο – και το εννοώ. Δείτε τι γίνεται στη φύση: οι γάτες από δύο μηνών είναι ανεξάρτητες.

 

Αλλά και στο εξωτερικό δεν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Στην Αγγλία υπάρχουν καταπληκτικά γηροκομεία. Πηγαίνουν οι ηλικιωμένοι θέατρο όλοι μαζί, ερωτεύονται σφόδρα. Οι άνθρωποι που με ερωτεύτηκαν με το περισσότερο πάθος στη ζωή μου είναι η κόρη μου όταν ήταν τριών ετών και κάτι γριές στο γηροκομείο…».

 

Επειδή γνωρίζετε τους Γερμανούς εξίσου καλά με τους Ελληνες, θα μπορούσατε να ερμηνεύσετε την ελληνογερμανική κρίση με ψυχολογικούς όρους;

 

«Οι Γερμανοί είναι πρωκτικός λαός κι αυτό σημαίνει ανάγκη για εξουσία. Αντλούν μια καθαρά προτεσταντική ικανοποίηση δουλεύοντας, ενώ εμείς ζώντας. Σήμερα κυριαρχούν οικονομικά, αλλά αν το δούμε αντικειμενικά κάθε χώρα κοιτάζει το συμφέρον της, επεκτείνεται. Οι ισχυρές χώρες υποτάσσουν τις αδύναμες.

 

Η Ελλάδα, από την άλλη μεριά, δεν αντιμετώπισε ποτέ τον εαυτό της. Τι κάναμε ως χώρα; Γιατί ανεχθήκαμε τόσο κλέψιμο; Εχουμε πολύ επιθετική κουλτούρα. Στην κοινωνική μας ζωή είμαστε ατομικιστές και αγενέστατοι. Δείτε πώς οδηγούμε, πώς εξυπηρετούμε τους ανθρώπους στα νοσοκομεία. Είμαστε και καταθλιπτικός λαός. Απλώς καταπιέζουμε την κατάθλιψή μας και την εκφράζουμε υπομανιακά, ως άμυνα, με κέφι, χορό και φωνές. Αλλά εμένα μ’ αρέσει η Ελλάδα, το κλίμα, το φως. Το καθαρό περίγραμμα των πραγμάτων. Η ελληνική γλώσσα».

 

Σε αυτή την ατμόσφαιρα που περιγράφετε πώς θα μπορούσαμε να ξαναβρούμε το νόημα και τη χαρά της ζωής;

 

«Αν ξέραμε το νόημα της ζωής, δεν θα χρειαζόμασταν τη λογοτεχνία και την τέχνη. Οταν ρώτησαν τον Φρόιντ για το νόημα της ζωής, εκείνος απάντησε: “Lieben und arbeiten”. Δηλαδή να αγαπάς και να εργάζεσαι. Δεν υπάρχει ευτυχία, μόνο στιγμές ευτυχίας. Διαβάζεις ένα ωραίο μυθιστόρημα και ξανανιώθεις σαν να βρίσκεσαι στην αγκαλιά της μάνας σου. Αυτό κάνει η τέχνη.

 

Οταν ήμουν 22 ετών, θυμάμαι, γύριζα με οτοστόπ την Ιταλία. Στο Ουφίτσι στάθηκα μπροστά στην Αφροδίτη του Μποτιτσέλι. Δίπλα μου στάθηκαν δύο Αμερικανίδες με σορτς, πανέμορφες. Βρε ηλίθιε, λέω στον εαυτό μου, ολόκληρος Μποτιτσέλι κι εσύ κοιτάς τις κοπέλες; Ομως το μάτι μου εκεί. Βλέπετε, ενώ βρίσκουμε καταφύγιο στην καλή ζωγραφική, στη λογοτεχνία, κατά βάθος όλοι έχουμε ανάγκη από μια αγκαλιά».

 

 Hannah Williams and The Tastemakers - Work It Out

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<34567891011>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
Αφορμή γι' αυτή την ιστοσελίδα πήρα από την περιπλάνησή μου στα διάφορα οικονομικού ενδιαφέροντος blogs (είναι πολύ της μοδός τελευταία), που ανεβάζει ο κάθε οιωνοσκόπος του DOW JONES, χρησμολάγνος του DAX, αλχημιστής των παραγώγων, FTSEδίφης και γυρολόγος των αγορών γενικότερα, που παρ' όλα τα σχόλια, τις γραμμές που τραβάει, τις τιμές-στόχους που αναφέρει, τα στατιστικά στοιχεία που επισυνάπτει, τις αναλύσεις επί αναλύσεων που κάνει, (αναφέρομαι στον ανώνυμο blogger), δεν παραλείπει να τονίσει στο τέλος προσπαθώντας έτσι να καλύψει την άγνοιά του σε βασικά θέματα (το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι)...ότι ουδεμίαν σχέση έχει με την τεχνική ανάλυση και τα γραφόμενά του δεν συνιστούν προτροπή...μπλα, μπλα, μπλα... pass the martini mate...
Οι αγορές είναι απρόβλεπτες (γένους θηλυκού άλλωστε)...κι επειδή ο τολμών τις προβλέψεις είναι φυσικό συχνά να διαψεύδεται, αφήνω αυτή τη χαρά στους "επαγγελματίες" του είδους. Σ' αυτόν εδώ τον προσωπικό χώρο έκφρασης, η πόρτα είναι ανοιχτή στο χιούμορ, στην εγκεφαλικότητα, σε κάθε μορφή τέχνης και πολιτισμού, στο "ταξίδι", στην έμπνευση, στην ευρηματικότητα, στην καλή μουσική και στην άποψη...αλλά με άποψη! Τίποτα κακόγουστο και σε υπερβολικές ποσότητες που οδηγούν στον κορεσμό. Καλώς μας βρήκαμε λοιπόν...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
23/1Μακεδονία..και τα συναφή παράγωγα, ίσως και "συμβόλαια"...
11/1Σπουδαία αποφθέγματα του Οδυσσέα Ελύτη...
4/1Καλή χρονιά, με υγεία, τύχη και πολλά χαμόγελα ως το 2136 τουλάχιστον και βλέπουμε...