Απουσία ψάλτου...βηξ
Ελευθερία επιλογής, αίσθησης και συμπεριφοράς, αποφασίζοντας «ανθυγιεινά», κόντρα στις απαγορεύσεις των «ειδικών», των προκαταλήψεων και των συμβάσεων...
Λίγα λόγια για εμένα
Μετά την κουρασμένη βιασύνη των τελευταίων τρένων, τίποτα δεν κινείται. Μένει μόνο το πρόσωπό σου στο Noo Awlins κι ’ναι δύσκολο με τόση μοναξιά να κλείσεις τα μάτια χωρίς ν' αμφιβάλλεις ότι υπάρχεις. Παράλογη αυτή η γλώσσα της φωτιάς που σκίζει τον ορίζοντα κι επεκτείνεται αδάμαστη στις καρδιές. Πολύμορφη και πληγή που εκρήγνυται και φαίνεται το βεβιασμένο χαμόγελο μιας θρυμματισμένης μάσκας. Μόνη η πόλη μεταμφιέζεται σ’ ανατριχίλα, τα μάτια της σε σημαδεύουν ίσια και τυφλά... όπως ένα αποτύπωμα δοντιών που ξεχνιέται στους ώμους. Μετά το αλκοόλ είναι το αίμα που γυμνώνει τα χείλη, γιατί έρχεται η νύχτα. Γιατί φτάνει ο θάνατος σ' ένα λυγισμένο μπράτσο... για να σ' αφήσει μόνο σου με τα χρόνια σου... ...Θλιμμένο απ' τα λιόδεντρα, καθώς το French Quarter μισοκλείνει τα παράθυρά του, κι ο χρόνος ένα αεράκι, που κανείς πια δεν θυμάται.
(διαβάστε περισσότερα)
***********
Σύνδεσμοι


5502 αναγνώστες
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015
03:59

Πρώτο το ΠΑΣΟΚ στο...ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού, με 20 ψήφους!!!

Οπως ανέφερε o αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Σωφρωνιστικών Υπαλλήλων Ελλάδας, Αντώνης Αραβαντινός, "οι κρατούμενοι γκρέμισαν με την ψήφο τους τον δικομματισμό. Ψήφισαν όλα τα μικρότερα κόμματα. Το ΠΑΣΟΚ ήρθε πρώτο κόμμα, εκτός από τους νομούς Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και Ροδόπης, μόνο στο ψυχιατρείο των φυλακών, καθώς έλαβε 20 ψήφους".

     

 Το είχε πει ο άνθρωπος όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας το 2009: «Είμαι ένας αντιεξουσιαστής στην εξουσία» . Και φυσικά η παραπάνω ρήση αντικατοπτρίζει πλήρως τα κατορθώματά του… Η δικαίωσή του άργησε τελικά…αλλά ήρθε!!!

 Ηρωικό αγώνα έδωσε ωστόσο με την εξάρτηση και η Βάσω Παπανδρέου, αλλά στο τέλος λύγισε. Όταν έμαθε ότι από την ψήφο της εξαρτάται η 6η δόση δεν άντεξε. Είπε όμως: “τελευταία φορά”. Πόσοι το έχουμε πει αυτό και για πόσα πράγματα. Αλλά άνθρωποι είμαστε…Κακό πράγμα οι εθισμοί και ακόμα χειρότεροι όταν είσαι εθισμένος στο να βλάπτεις τους άλλους.

 Monkey Man - Να τους δω να τρέχουν

 

    

 

 

   

 

Περαστικά σε όλους που ψήφισαν ναι....

 

Το σχόλιό σας
17292 αναγνώστες
22 σχόλια
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015
12:15

Γεννήθηκε και πέθανε την ίδια μέρα...

21/03/1921

21/03/1970

 

Ψάχνοντας στο διαδύκτιο, σε άλλους 2 μεγάλους Ελληνες συνέβη αυτό....

 

Κ. Π. Καβάφης...

29/04/1853

29/04/1933

 

και...

 

Βασίλης Τσιτσάνης

18/01/1915

18/01/1984...

 

Τυχαίο? ...Δε νομίζω...

 

Πάμε τώρα...

  Το τελευταίο ποτηράκι  

   Ο Χιώτης την δεκαετία του '40 έπαιζε κιθάρα. Κατα τον μεσοπόλεμο, έφυγε για Αμερική όπου και έπαιζε ως κιθαριστας, ενώ ήρθε σε επαφή με την αφρο-κουβανέζικη-λατιν μουσικη, το μπλουζ και τη τζαζ.

   Γυρνωντας, επινόησε το 4-χορδο μπουζούκι, ωστε να πιάνει ακόρντα κιθάρας και οχι τριχόρδου...Η τεχνική του ήταν κιθαριστική, εξού και τα απίστευτα σόλο που είχε βγάλει. Το πόσο τον επιρρέασε η λατιν μουσικη είναι εμφανες σε κλιμακες και ρυθμους: ολα του σχεδον τα τραγουδια είναι ρουμπεςσαμπες...αλλα και το γεγονος οτι ηταν ο πρωτος που εφτιαξε ορχηστρες "λαϊκες" με λατιν οργανα (πνευστα,κρουστα κτλ κτλ)...Περίφημο παράδειγμα το "Περασμένες μου Αγάπες", ρούμπα απ' τις λίγες, με ίσως το καλύτερο σόλο που έχει παιχτει ποτε σε εγχορδο! Και μιλάμε για τρελες ταχυτητες. Ο Χιώτης ηταν όλα τα λεφτα! Ειναι η εποχη που τον ακουσε ο Jimi Hendrix κι εντυπωσιαστηκε...

   Το τραγούδι του Μανώλη Χιώτη «Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ»  βρέθηκε στο αρχείο του Jimi Hendrix την εποχή που ο Χιώτης έκανε περιοδεία στην Αμερική… και λες πώς είναι δυνατόν;! Κι όμως ο Χέντριξ με το Χιώτη είχαν βρεθεί στο Σικάγο όταν έπαιζαν σε διπλανά μαγαζιά κι έτσι γνωρίστηκαν, ενώ τον θεωρούσε τον μεγαλύτερο δεξιοτέχνη στο είδος του! Και ανατριχιάζεις, πώς σήμερα… που υποτίθεται ότι τα «ξέρουμε όλα», χωρίς να καταλαβαίνουμε, «σνομπάρουμε» τη γνησιότητά μας και τη μοναδικότητά μας!

  Περασμένες μου αγάπες

   «Ο Χιώτης είναι ο καλύτερος κιθαρίστας στον κόσμο», ομολόγησε ο Τζιμι Χεντριξ, μετά από ένα ρεσιτάλ στο Σικάγο.

   Η εξαιρετική εκπομπή του Χρήστου Βασιλόπουλου «Η Μηχανή του Χρόνου» εριξε φως στην πολυτάραχη ζωή του Μανώλη Χιώτη, του  αριστοκράτη-ρεμπέτη που ξεκίνησε από τις προσφυγο-γειτονιές του Ναυπλίου, μπήκε στα σαλόνια των Αθηνών και κατέκτησε τις καλύτερες πίστες της Αμερικής.

 Απόσπασμα από την "Μηχανή του χρόνου"

   Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 21 Μαρτίου του 1921, κατ΄άλλους το 1920, όπου είχε πάει η οικογένειά του από το Ναύπλιο, καταγώμενος απο την Χίο, γιος του βαρύμαγκα και καβγατζή Πειραιώτη Διαμαντή Χιώτη και μιας δυναμικής γυναίκας που διατηρούσε στο Ναύπλιο το πιο αριστοκρατικό μπαρ, έχοντας πελάτες της τους φραγκάτους της εποχής εκείνης και σερβιτόρες τις πιο όμορφες κοπέλες, στα χέρια των οποίων μεγάλωσε ο Μανώλης, με τα χάδια, τα φιλιά και τις τρυφερές φροντίδες τους, μέσα στη χλιδή και στα πλούτη της σπάταλης μητέρας του που δεν άφησε ποτέ να του λείψει τίποτα, πραγματικό αρχοντόπουλο, που διατήρησε μέχρι τον πρόωρο θάνατό του την αριστοκρατική του εμφάνιση και τον χαρακτήρα του.  

   Από μικρός διδάχτηκε κιθάρα, βιολί, ούτι και μπουζούκι, ενώ άρχισε να εργάζεται σαν επαγγελματίας μουσικός το 1936 στην ηλικία των 15 χρόνων,  μετακομίζοντας από το Ναύπλιο στην Αθήνα, πλάι στον Στράτο Παγιουμτζή, υπογράφοντας παράλληλα συμβόλαιο ως "διευθύνων πρίμο όργανο" στην Columbia και γνωρίζεται με τον Μπαγιαντέρα.

 Πολλές φορές    

Χιώτης...Mambo

   Αμέσως μετά την απελευθέρωση εισαγάγει για πρώτη φορά αυτός στις εμφανίσεις του τον ενισχυτή και διαμορφώνει στο οργανοποιείο του Ζοζέφ το 4χορδο μπουζούκι, (4 ζεύγη χορδών αντί τα γνωστά 3), ενώ στο πάλκο χρησιμοποιεί δυο μπουζούκια, ένα με μεταλλικές χορδές κι ένα με χορδές από έντερα ώστε η χροιά του να μοιάζει περισσότερο με ούτι, ενώ είναι ο πρώτος που χρησιμοποίησε και τα 4 δάχτυλα, (ενίοτε και τα 5), στο τόσο μοναδικό και ιδιαίτερο παίξιμό του. 

    Πάντα πρωτοπόρος και τολμηρός, δεν δίστασε ούτε στην προσωπική του ζωή,  αφού απήγαγε την πρώτη του γυναίκα την Ζωή Νάχη, όταν αυτή ήταν 14 ετών και την οποία παντρεύτηκε το 1954, αποκτώντας μαζί της δυο παιδιά. Ανήλικη ήταν και η δεύτερη γυναίκα του όταν την γνώρισε, η Μαίρη Λίντα, παρτενέρ του στην χρυσή εποχή μέχρι το 1966 οπότε και χώρισαν μετά από 7 χρόνια γάμου. Αγάπησε και αγαπήθηκε από την τρίτη του γυναίκα την Μπέμπα Κυριακίδου με την οποία έκανε τις τελευταίες του εμφανίσεις στη σκηνή.

 ...με τις Μαρία Κάλλας-Γκρέις Κέλλυ

   Αξεπέραστος δεξιοτέχνης, σαν "ειρηνοποιος" ο Χιώτης θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην κόντρα μεταξύ Κάλλας και Γκρέις Κέλλυ. Είναι η εποχή που Ωνάσης και Ρενιέ του Μονακό, αποφασίζουν να τα βρουν με ένα ταξίδι στο Αιγαίο. Η επεισοδιακή κρουαζιέρα θα έχει ευτυχή κατάληξη χάρη στον Μανώλη Χιώτη, που κατάφερε με τις πενιές του μπουζουκιού του να «λιώσει τον πάγο», να αμβλύνει τις αντιθέσεις και να συμφιλιώσει τις δυο μεγάλες κυρίες, έτσι τα δυο ζευγάρια στήθηκαν για πρώτη φορά με πλατύ χαμόγελο μπροστά στο φακό για μια ιστορική φωτογραφία.

   Η «Μηχανή του χρόνου» παρουσίασε σπάνιο υλικό του 1948 με τον Μανώλη Χιώτη να βάζει για πρώτη φορά μέσα στο κινηματογραφικό κάδρο το «απαγορευμένο» μπουζούκι, προσθέτοντας την τέταρτη διπλή χορδή, βάζοντάς το «στην πρίζα» και συγκρούοντας το κατεστημένο του ρεμπέτικου με τη «νομιμοποίηση» του λαϊκού οργάνου, ανοίγοντας νέους δρόμους στο λαϊκό τραγούδι. Τότε συγκρούστηκε με τον Βασίλη Τσιτσάνη και άλλους ρεμπέτες της εποχής.

     Ταξίμι σόλο

   Δυο δεκαετίες αργότερα, οι αντιδράσεις για το «ευτελές όργανο» εξακολουθούσαν, ακόμα και εάν επρόκειτο για τον Χατζιδάκι και τον Θεοδωράκη. Ο Χιώτης θα είναι αυτός που θα συνενώσει τις δυο κορυφαίες δυνάμεις του ελληνικού τραγουδιού και θα «εξαγνίσει» το μπουζούκι στην ιστορική παρουσίαση του «Επιταφίου» στο θέατρο «Κεντρικόν» το 1961 με σολίστα τον ίδιο και ερμηνευτές τούς Μπιθικώτση, Καζαντζίδη, Μαρινέλλα, Μαίρη Λίντα και παρουσιάστρια τη Μάρω Κοντού (νάτος πάλι ο μαϊντανός). Από τα απρόοπτα, η κατάρρευση του  Μπιθικώτση μπροστά στην κατάμεστη αίθουσα και η γενναία στάση του Χιώτη που κατάφερε να τον επαναφέρει στη σκηνή. Ακολουθούν «Λιποτάκτες», «Πολιτεία» και «Αρχιπέλαγος».

      Φλόγα - σόλο

   «Μανώλης Χιώτης: Ο σολίστας που φοβήθηκε ο Τζίμι Χέντριξ» ήταν ο τίτλος της εκπομπής του Χρ. Βασιλόπουλου όπου ο δημοσιογράφος  αναζήτησε και βρήκε τα πρόσωπα που έζησαν την μυθική συνάντηση των δυο ανδρών και επιβεβαιώνουν τον θαυμασμό του κορυφαίου ρόκερ στο πρόσωπο του Έλληνα μουσικού, για τον οποίο είχε πει: «Ο Χιώτης είναι ο μεγαλύτερος σολίστας». 

   Ακόμη ποιος ήξερε πριν την εκπομπή εκτός από τους πολύ μυημένους, το άγνωστο παρασκήνιο στον Λευκό Οίκο, όταν ο Ελληνας βιρτουόζος έπαιξε για τα γενέθλια του Αμερικανού προέδρου Τζόνσον...

   Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ήταν και τα πιο δραματικά. Χωρίζει με την Λίντα, πράγμα που του στοίχησε πολύ και ο καρκίνος αρχίζει να τον κατατρώει. Τελευταίο τραγούδι με την φωνή (κατά παραγγελία) του Νίκου Χατζηαντωνίου:

«Θα κάνω ότι πέθανα, να δω ποιοι μ’ αγαπούνε»...

      Δε θέλω πια...

   Πεθαίνει ανήμερα των γενεθλίων του στις 21 Μαρτίου 1970 στην γενέτειρά του Θεσσαλονίκη, ενώ ο θλιβερός επίλογος γράφεται στο Α’ νεκροταφείο με παρούσες και τις 3 συντρόφισσες της ζωής του, τη στιγμή που ο Γιάννης Καραμπεσίνης παίζει με το μπουζούκι του Χιώτη τα «Ηλιοβασιλέματα».
 
   Μια ζωή μοιρασμένη ανάμεσα στην πίκρα, τον ενθουσιασμό, τη δόξα, το μεγαλείο και την αδικία...

   Οπως έλεγε χαρακτηριστικά ο Μανώλης Χιώτης: "Δεν υπάρχουν μπουζουξήδες, αλλά μπουζουκιστές".

    Μάριος   

   Στην Ομονοια στην οδό Ιωνος, υπηρχε ενα στενόμακρο μαγαζάκι του Μαριου Δαλέζιου που έμεινε γνωστό σαν το «Στρατηγείο του Ρεμπέτικου».
   «Όποιος δεν ήπιε ούζο στου "Μάριου" δεν λογίζεται μπουζουξής, δεν έχει θέση στην οικογένειά μας», έλεγε ο Μάρκος Βαμβακάρης.
   Ολοι πέρασαν από κει. Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου, Κώστας Βίρβος, Μάρκος, Στράτος, Χιώτης, Τσιτσάνης, Κηρομύτης, Σπόρος...
   Αξιοσημείωτη είναι μια μαρτυρία-εμπειρία που έζησε στου «Μάριου» τα παιδικά του χρόνια, ο Γιάννης Σταματίου - "Σπόρος":

   «Όταν με πήγε για πρώτη φορά στο μπαράκι ο συνάδελφός μου ο Σπύρος Ευσταθίου, φορούσα το καπέλο του σχολείου με την κουκουβάγια και κρατούσα από το ένα χέρι τα βιβλία και από το άλλο το μπουζούκι. Την είχα κάνει κοπάνα από το σχολείο κι όταν γύρισα στο σπίτι, ο πατέρας μου μού έδωσε ένα χέρι ξύλο, για πρώτη και τελευταία φορά στη ζωή μου. Εγώ όμως είχα βαφτιστεί μπουζουξής μέσα στου "Μάριου". Εκεί έγινα μάρτυρας μιας πολύ γερής κόντρας ανάμεσα στον Τσιτσάνη και τον Χιώτη.

   Ένα μεσημέρι κάθονταν σε διπλανά τραπέζια και συζητούσαν έντονα για το μουσικό ύφος στο λαϊκό τραγούδι. Σε κάποια στιγμή ο Τσιτσάνης υψώνει τη φωνή του και με τη γνωστή θεσσαλιώτικη προφορά του τού λέει: "Τι είναι αυτά ρε που γράφεις τελευταία; Δεν ακούγονται για λαϊκά. Όλο μάμπο και σουίνγκ μου είσαι, όλο μοντέρνα".

    

   Ο Χιώτης εκνευρίστηκε και είπε στον Τσιτσάνη: "Ό,τι και να μου πεις, εγώ σε παίζω ολόκληρο πάνω στην κιθάρα μου". "Κι εγώ σε παίζω ολόκληρο πάνω στο μπουζούκι μου", απάντησε ο Τσιτσάνης. "Θα σου δείξω ποιος είναι ο Χιώτης", είπε θυμωμένος ο Μανώλης και μέσα σε μια βδομάδα είχε έτοιμες δύο συνθέσεις του, δύο βαριά λαϊκά με κοινωνικό χαρακτήρα: "Σύρτε και φέρτε τον παπά" και "Τι θέλεις, μάνα δυστυχισμένη, κι όλο τον Χάρο παρακαλείς".

   Τα τραγούδησε και τα δύο ο Τάκης Μπίνης κι έγιναν επιτυχίες της εποχής. Όταν βγήκαν τα τραγούδια, ο Χιώτης πήρε υπομάλης τον δίσκο των 78 στροφών, τον πήγε στου "Μάριου", τον έβαλαν στο πικάπ κι όλοι έμειναν ικανοποιημένοι από το βαρύ στυλ που έγραψε ο Χιώτης.

   Στο πατάρι του «Μάριου» τέλος ήταν που βαφτίστηκα "Σπόρος" λέει ο Γιάννης Σταματίου...όταν με αποκάλεσε έτσι ο Μανώλης Χιώτης, επειδή φορούσα κοντό πανταλόνι κι έπαιζα πολύ ωραίο μπουζούκι».

   Ηταν ένα απόσπασμα από το βιβλίο του αείμνηστου Πάνου Γεραμάνη (1945-2005) «Η ζωή μου ένα τραγούδι», που δυστυχώς δεν πρόλαβε να το δει και να το χαρεί, αφού κυκλοφόρησε λίγο μετά το θάνατό του. 

  

   Ο φίλος Swearengen συμπληρώνει για τον Μανώλη Χιώτη...

   "Ο Χιώτης έχει ορίσει απόλυτα το όργανο που λέγεται μπουζούκι. Υπό μια έννοια το στοίχειωσε κιόλας, αφού ακόμη και σήμερα κάθε μουσικός που θέλει να λέγεται έτσι, με τις Χιώτικες φράσεις παλεύει κυρίως. Ο άνθρωπος ήταν πολύ μπροστά απ' οποιονδήποτε μουσικό του λαϊκού πενταγράμμου. Σχεδόν φευγάτος. Για παράδειγμα σ' αυτό εδώ το "Καμηλιέρικο", ο τύπος παίζει καθαρές rock n' roll φόρμες, ξερές πεντατονικές. Είναι απίστευτο. Αμφιβάλλω εάν ο ήχος αυτός είχε παιχτεί τότε εν Ελλάδι.
http://www.youtube.com/watch?v=AJYJ9wHaZOM&feature=related

   ...και συνεχίζει

   Πιστεύω ότι ο Χιώτης είχε μελετήσει πολύ τον μεγάλο Τζάνγκο Ράϊνχαρτ. Δική μου εκτίμηση είναι, αλλά ακούω αυτό το swing ηχόχρωμα σε πολλές δουλειές του. Σίγουρα το σόλο από το "Περασμένες μου Αγάπες" δεν είναι από τα πιό δύσκολά του, έχει παίξει φράσεις που δύσκολα παίζονται ακόμη και από βιρτουόζους επιπέδου Πολυκανδριώτη. Μπορεί να πει κανείς ότι έχει παίξει πράγματα που σχεδόν ούτε ο ίδιος δεν μπορούσε να παίξει. Πχ, εάν προσέξει κανείς, θα διαπιστώσει μικρά τεχνικά ψεγάδια στο σόλο "Φαντασία", έναν απίστευτο καταιγισμό φράσεων. Πρόσεξε εδώ, τί κάνει ο σατανάς, πώς διάβολο έχει κατορθώσει να μπάσει τις ντιμινουϊτες του, μέσα στη δημοτική φόρμα.
http://www.youtube.com/watch?v=1MJxUCzZhHk&NR=1

    

   Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Δεν υπάρχουν, που λένε κι οι πιτσιρικάδες. Μια πραγματική ιδιοφυϊα, που βέβαια δεν θα μπορούσε ποτέ να περάσει απαρατήρητη. Παράλληλα, ένας πολύ ευαίσθητος και ακέραιος άνθρωπος. Όταν είχαν μπουζουριάσει τον Θεοδωράκη στον Ωρωπό, ο Χιώτης "έγραψε" κανονικά τους ασφαλίτες που σημείωναν ονόματα επισκεπτών και πήγε να τον δει στο επισκεπτήριο, την ίδια στιγμή που πολλοί άλλοι δήθεν σύντροφοί του, εξαφανιστήκαν κάνοντας την πάπια"...

   

   "Σε λίγα δευτερόλεπτα" ή... "Τρένο"

  Απίστευτο κομμάτι, από τις 78 στροφές, εξαιρετικά σπάνιο και όχι τόσο γνωστό, με πρόζα...ΨΆΞΤΕ ΤΟ !!!

   Ο Χιώτης λέει: "-Προσοχή προσοχή, οι επιβάται εις τα θέσεις των. Σε λίγα δευτερόλεπτα αναχωρούμε". Ισως το καλύτερο τραγούδι που έγραψε ο Μανώλης Χιώτης ανεξαρτήτου εποχής. Αυτή η τρελή εισαγωγή είναι κυριολεκτικά το κάτι άλλο!!! Το κομμάτι είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ από κάθε άποψη. Με την Πόλυ Πάνου και τον Χιώτη η πρώτη εκτέλεση, ενώ βγήκε και με την Ρένα Ντάλια και τον Γιάννη Τατασόπουλο αργότερα.

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
1194 αναγνώστες
Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015
17:24

20 Απριλίου στις 2:06 π.μ. 

Σας το παραθετω, οπως ακριβως το εστειλα στην ιστοσελιδα του Πάνου Καμμένου στο φ/β...για τους ψεκασμους στην Αθηνα στις 17 Απρίλη...

"Μεχρι να μπεις στην κυβερνηση, εκανες ερωτησεις στη βουλη για τους ψεκασμους...τωρα τιποτα?

Τοτε ελεγες..."Το υπ. Εθν. Αμυνας δεν απανταει, κωφευει" ...δε μου λες, για την Παρασκευη 17 Απριλιου εχεις να πεις κατι για τους ψεκασμους στο λεκανοπέδιο?

αληθεια ωρε Πανο...τι ειναι αυτες οι μεγαλες γραμμες που δε σβηνουν με τιποτα, οσο κι αν τις σνιφαρεις για ωρες?

ε? για πες...ωρε υπουργε αμυνας λεω εγω τωρα, ωεο?"

Και σιγα μην απαντησει...

Στο μεταξυ...

Παγκόσμια πορεία ενάντια στη γεωμηχανική και στους μυστικούς αεροψεκασμούς θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Απριλίου 2015 σε πολλά μέρη του κόσμου και σε πείσμα όσων προσπαθούν να πείσουν τον λαό ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι όλα είναι φυσιολογικά.

Στην Αθήνα θα διοργανωθεί συγκέντρωση στην Πλατεία Συντάγματος στις 2.00 το μεσημέρι, ενώ θα ακολουθήσει ομιλία...

Α ρε Πάνο...δεν περίμενα νάσαι τοσο Καμμένος πια...

---------------------------------------------------------------------

Ακολουθούν 2 σχόλια στο κείμενό μου, από Καμμενο...γκέισες του κόμματος...που με επαινούν για όσα γράφω...

Marilena Petropoulou

Pesta pesta!! Tipot den exei kanei o proedros dystyxws.
Μου αρέσει! · 1 · 20 Απριλίου στις 9:12 μ.μ.

Κοραλία Παπαθανασοπούλου Εικαστικός

ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ; ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΒΑΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΜΑΘΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ;;;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 20 Απριλίου στις 1:02 π.μ.

 

...Σημείωση...

η κυρία, λέμε τώρα, είναι εικαστικός και δεν ξέρει πως γράφεται το... "συμβαίνει", το γράφει "συνβαίνει"...

μα τι εικαστικός είσαι πια? σε τεφάλ και τάπερ???

Α ρε ΠανοΚαμμένε με τους καμμένους που σε ψηφίζουν...

Την προηγούμενη κοπελλίτσα δε, με τα χαζοGreeklish, δεν την σχολιαζω...

Καμμένος είσαι, καμμένες ψηφοφόρους έχεις φραγκάτε μπούλη που βρήκες φταλέ να παίζεις...
 

Φυσικά όπως μάλλον έχετε ήδη μυριστεί, ο καμμένος τύπος που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα του χοντρού φαφλατά...μετα από 3 μέρες, τα διέγραψε όλα...

Αλλά υπάρχει και το screen shot βλέπεις...

Συμπέρασμα...

Μακρία από Καμμένους...άκαφτους θέλουμε, να βάλουμε τον σπινθήρα...

 Healer Selecta: Cuban Project

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
6174 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015
02:33

Ο Ιάσωνας, ένας όμορφος μάγκας, μπήκε μέσα σε ένα μπαρ γύρω στις 7:58 μμ. Κάθησε δίπλα σε μιά ξανθιά στη μπάρα κι άρχισε να παρακολουθεί την τηλεόραση.

Το δελτίο ειδήσεων κάλυπτε την ιστορία ενός άνδρα που βρισκόταν στο περβάζι ενός ψηλού κτιρίου και ετοιμαζόταν να πηδήξει.

Η ξανθιά κοιτάζει τον Ιάσωνα και λέει: "Νομίζεις ότι θα πηδήξει?"


Ο Ιάσωνας της λέει: "Βέβαια, βάζω στοίχημα ότι θα πηδήξει..."

Η Ξανθιά απαντάει: "Λοιπόν, εγώ στοιχηματίζω ότι τελικά δεν θα το κάνει."

Ο Ιάσωνας βάζει 1000 ευρώ στο μπαρ και της λέει:

"Είσαι? Εσύ βάλε μόνο 100"...

Μόλις η ξανθιά ακούμπησε τα χρήματά της επάνω στο μπαρ, ο άνδρας στο περβάζι έκανε μιά βουτιά από το κτίριο που βρισκόταν, προς τον θάνατό του. . .

Η ξανθιά πολύ αναστατωμένη έδωσε τα 100 ευρώ της στον Ιάσωνα, λέγοντάς του: 

"Το σωστό . . . σωστό, κέρδισες!!! Πάρε τα χρήματά σου".

Ο Ιάσωνας απάντησε: 

"Δεν μπορώ να πάρω τα χρήματά σου. . . είχα δει αυτή τη σκηνή νωρίτερα στις ειδήσεις των πέντε και έτσι ήξερα ότι θα πηδούσε"...

Η ξανθιά απαντάει...

"Κι εγώ το είχα δει, αλλά δεν πίστευα ότι θα το ξανάκανε..." 

Μετά από αυτό, ο Ιάσωνας, της πήρε όχι μόνο τα 1000, αλλά και τα σώβρακα !!!

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
5863 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015
02:57

Από που ν΄αρχισω και που να τελειωσω?

Ασε που πριν να τελειωσω, κορυφωνεται και η πραξη...

Ποιος, λεω ποιος...ειχε στις ομιλιες του background music τους Clash???

Ποιος?

Κατι παρωχυμενα Carmina Burana κάποτε, κατι ξενερωτοLight καταστασεις τυπου Σταμάτη Σπανουδάκη...και ναχαμε να λεγαμε....

 Feder - Goodbye (feat. Lyse)

ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΟ "Rock the Casbah", ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Ο Γιουτούμπης, τι να κανω? Παμε λοιπον...

Δες τα lyrics, αν δεν κοζαρεις απο Clash...και συνεχιζουμε...

"Now the king told the boogie men
You have to let that raga drop
The oil down the desert way
Has been shakin' to the top
The Sheik he drove his Cadillac
He went a' cruisin' down the ville
The muezzin was a' standing
On the radiator grille

[Chorus:]
The Shareef don't like it
Rockin' the Casbah
Rock the Casbah
The Shareef don't like it
Rockin' the Casbah
Rock the Casbah

By order of the prophet
We ban that boogie sound
Degenerate the faithful
With that craazy Casbah sound
But the Bedouin they brought out
The electric camel drum
The local guitar picker
Got his guitar picking thumb
As soon as the Shareef
Had cleared the square
They began to wail

[Chorus:]

Now over at the temple
Oh! They really pack 'em in
The in crowd say it's cool
To dig this chanting thing
But as the wind changed direction
The temple band took five
The crowd caught a wiff
Of that crazy Casbah jive

[Chorus:]

The king called up his jet fighters
He said you better earn your pay
Drop your bombs between the minarets
Down the Casbah way

As soon as the Shareef was
Chauffeured outta there
The jet pilots tuned to
The cockpit radio blare

As soon as the Shareef was
Outta their hair
The jet pilots wailed

[Chorus:]

He thinks it's not kosher
Fundamentally he can't take it.
You know he really hates it."

...Βλεπω σε τοσο λιγες μερες, τοσα πολλα να γινονται που ακομη κι εγω δυσκολευομαι να το πιστεψω...

Εγω, που ψηφισα παλι μετα απο το 1989 που απειχα, ριχνοντας μια "καμήλα" στην καλπη, καθοτι Camel καπνιζα τοτε...

Κι επιτελους μετα απο άπειρα λέμε χρονια, δεν ξανακουω το ονομα Παπανδρεου πουθενα, μα πουθενα λεω...οσο για το αντιπαλο "τερας" που ακουγε στο ακατονομαστο ονομα, που ουτε καν δε θελω να ξεστομισω, ουτε κι αυτο το ακουω, αυτο κι αν ειναι ειδηση...

Αλλη μια ελεεινη προσεγγιση ψηφοφορων των μπλε, απο το Νικητα Κακλαμανη τη μερα των εκλογων στην Α' Αθηνας...δειτε τι εκανε το ατομο...

 

...μοίρασε σάντουιτς με το όνομά του, αφού πολλοί ψηφοφόροι πήγαν μεσημέρι να ψηφίσουν, ετσι "εφαγε" την Πιπιλή, με 1200 σταυρους επιπλεον και εξελεγη 4ος και καταϊδρωμενος...

Ρε Νικητα δεν υπαρχεις...αντε και καλες δουλειες σαν μπουφετζης...

Αλλο φοβερο νεοδημοκρατικο στελεχος απο το νομο Πέλλας...

Δάνης Τζαμτζής για το εξώφυλλο του ένθετου περιοδικού Secret. Ο τίτλος είναι "Χτύπησε λαγό για τον Καραμανλή". Ηταν απο τις προηγουμενες εκλογες...Ρε τι πινετε και δεν μας δινετε?

Ακομη, εμειναν εκτος βουλης...ο γλειωδης Αργυρης Ντινοπουλος, ο τρισαθλειος Πανος Παναγιωτοπουλος και ο πάνχαζος Ταμήλος...

Να οι φατσες τους για να κανετε τρισαγια τα βραδια στο μνημα τους...

 

  

Γεια σου ωρέ Τραμπάκουλα...και ξανα...ματα...γειάσου...

Και επιτελους ρε Χάρη Τομπούλογλου...τον πούλο...

πρώην προεδρος του Αγλαΐα Κυριακού κατηγορουμενος για μιζες...

Μα που πας ρε με τετοιο ονομα?

Κι ειναι ακομη πολλοι που δε θα ξανακουσουμε το ονομα τους...Ουστ ρε!!! Μακρια....

Και οι Podemos...για οσους δε ξερουν...το κίνημα των αγανακτησμενων στην Ισπανια...τραγουδουν...

..."Με ΣΥΡΙΖΑ, στον σφύριζα"...

ΩΩΩΩΩ ναι!!!

κι οπως ελεγε ο αείμνηστος Παύλος...

..."Αντε και καλη τυχη μάγκες"...

Τέλος...

Η «Χούντα» το 74 παραδίδει στον «Εθνάρχη» υγιές χρέος 330 εκατ. (υγιές λόγω μεγάλης βιομηχανικής και…αγροτικής ανάπτυξης το χρέος αυτο-εξοφλείτο).

-Ο «Εθνάρχης» μετατρέπει το χρέος μετά από 7 χρόνια σε 8 ΔΙΣ (σημειώστε πετρελαϊκή κρίση του 1977).

-Ο Ανδρέας κλείνει με δυο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών μέσα σε μια νύχτα & των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κτλ κτλ κτλ), και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιή αλλά δανεικά με ασύλληπτους τόκους).

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για πρώτη φορά η Ελλάδα να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει, βυθίζοντας την πολύ περισσότερο στο DEBT BASE BANKING SYSTEM.

Σκοπός του «Τσοβόλα δώστα όλα» δεν είναι η φιλανθρωπία όπως πιστεύει ο λαός, αλλά στο ότι:

1ον πρέπει να αρχίσει ο λαός τα μεγάλα έξοδα και να συνηθίσει στα μεγάλα έξοδα

2ον πρέπει να «δέσει» την Ελλάδα με τα δάνεια στις ομόφυλες του Εβραϊκές Τράπεζες

3ον και όλα αυτά γιατί; για να ενεργοποιηθεί εν καιρώ το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο φυσικών προσώπων και πολύ αργότερα το «TIGHT MONEY SYSTEM» σε επίπεδο πρώτα φυσικών προσώπων και αργότερα σε επίπεδο Κράτους.

– Ο Μητσοτάκης βασιζόμενος στην κατάντια των ΔΕΚΟ που είχε φέρει ο Παπανδρέου θέλησε να αρπάξει την ευκαιρία και να τις «χαρίσει» σε ιδιώτες με το αζημίωτο φυσικά.

– ο Σημίτης (Ααρόν Αβουρί) φέρνει την ομόφυλη του Εβραϊκή Goldman Sachs για να φτιάξει ένα SWAP (Δημιουργική Λογιστική) και να καλύψει το χρέος στα χαρτιά και να μπούμε στο Ευρώ. Η Goldman Sachs για αυτό το SWAP πήρε πάνω από 1 ΔΙΣ ευρώ από την Ελλάδα.

Ο Σημίτης λοιπόν κάνει την συμφωνία με την Goldman Sachs μέσω του Πέτρου Χριστοδούλου. (Ο Πέτρος Χριστοδούλου εκτός από την Goldman Sachs, ήταν σύμβουλος και στην JP Morgan, γίνεται διευθυντής στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.)

Αυτό το SWAP ήταν και η βάση της δικαιολογίας της σημερινής κατάρρευσης διότι η Goldman Sachs γνώριζε τα βαθύτερα κατατόπια της Ελληνικής οικονομίας.

Το ερώτημα είναι όμως, γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ενώ ξέρανε το κόλπο κάνανε τα στραβά μάτια;

Κάνανε τα στραβά μάτια διότι η Ελλάδα δεν είναι βιομηχανική χώρα άρα δεν είναι ανταγωνιστής της Γερμανίας ή της Γαλλίας, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ είναι μια καλή αγορά και ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν επάνω μας, διότι θα μας δανείζανε με τόκο και τα δανεικά πριν φτάσουνε εδώ θα τα ξαναπαίρνανε πίσω λόγω VW, BMW, Mercedes, Opel, Audi, Bosch, Siemens, Miele, AEG, Lidl, Renault, Peugeot, Citroen, Carrefur, αγορά οπλικών συστημάτων κλπ..

Κοντεύοντας στο 2000 και όταν πια το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους είχε φτάσει στο ζενιθ ( Η Ελλάς χρωστάει πάρα πάρα πολλά στις Τράπεζες) έπρεπε να εφευρεθεί ένας τρόπος να πάψει πια το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους εφόσον πια τα πράγματα όδευαν καλά «δεμένα» και να περάσουμε στο άλλο επίπεδο δηλαδή το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο φυσικών προσώπων.

Έτσι εφευρέθηκε το κόλπο το οποίο δεν ήταν άλλο από την μεγάλη απάτη του Χρηματιστηρίου που όλοι ήδη έχουμε ξεχάσει.

Σκηνοθέτησαν λοιπόν εικονικά κέρδη και μέσω πάντα των υποχείριων ΜΜΕ κατόρθωσαν να κάνουν ακόμα και τους βοσκούς επάνω στα ψηλότερα βουνά να κατεβαίνουν στην τηλεόραση του καφενείου για να δουν τις μετοχές τους…

Όταν το 99% του Ελληνικού προβατικού λαού είχε παίξει στο χρηματιστήριο και ή όλη κατάσταση είχε φτάσει στο ζενιθ, ήρθε η ώρα του Σόρρος. Σκάει μύτη ο Σόρρος και ξεκινάει το κατρακύλισμα. Με αποτέλεσμα να πάρουν όλα τα λεφτά του προβατικού λαού που νωρίτερα τους τα είχαν δώσει με «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους μέσω του Ανδρέα. Ο σκοπός όμως δεν είχε ολοκληρωθεί, ίσα ίσα μόλις ξεκινούσε.

Ανακεφαλαίωση: Ο Ανδρέας Μινέικο Παπανδρέου είχε ενεργοποιήσει το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους (δηλαδή έπαιρνε δάνεια και τα μοίραζε στην αγορά (με το αζημίωτο βέβαια) καταχρεώνοντας-δεσμεύοντας το Ελληνικό κράτος στις Εβραϊκές Τράπεζες).

Το 2000, Σημίτης και Σόρρος, τραβάνε όλο το χρήμα που είχε διοχετεύσει ο Παπανδρέου μέσω του χρηματιστηρίου, με αποτέλεσμα να μένει η Ελλάδα-αγορά χωρίς ρευστό αλλά με τεράστιους τόκους δάνειων του Ανδρέα να μας βαραίνουν.

Ήταν καιρός για το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Δεδομένου λοιπόν ότι ρευστό στην αγορά από τα κρατικά δάνεια πια δεν υπάρχει, (αφού τα πήραν πίσω αφήνοντας βέβαια τα χρέη από τους τόκους) οι ανάγκες των μιικρομάγαζων για ρευστό και των ανθρώπων να αγοράσουν μια κατοικία ήταν πάντα δεδομένη, εμφανίζονται ως από μηχανής θεός οι Τράπεζες, οι οποίες ανοίγουν τις κάνουλες ενεργοποιώντας έτσι το «EASY MONEY SYSTEM» σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Δηλαδή οι Τράπεζες αρχίζουν και ρίχνουν ρευστό στην αγορά, αυτήν την φορά μέσω των φυσικών προσώπων. Ήταν λύση αυτή για να ορθοποδήσουμε; φυσικά και όχι.

Σκοπός ήταν να φτάσει η κατάσταση σε κάποιο σημείο, να κλείσει ένας Χ χρονικός κύκλος για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο το οποίο λέγεται «TIGHT MONEY SYSTEM» σε επίπεδο φυσικών προσώπων.

Έχουμε 3 δεδομένα:

1. μας βαραίνουν κρατικά χρέη από τα δάνεια του Ανδρέα, ΑΡΑ μπαίνουν τρελοί φόροι σε όλες τις συναλλαγές, υποτίθεται για να ξεχρεώσουμε, αυτό σημαίνει ακρίβεια

2. υγιές ρευστό στην αγορά δεν υπάρχει παρά μόνο τα χρήματα των Τραπεζών τα οποία είναι με τοκογλυφικούς όρους, στην ήδη κατεστραμμένη αγορά

3. οι τιμές των κατοικιών από το 1993 έχουν 10πλασιαστεί λόγω φορολογίας και μόνο, οπότε τα βάρη στους πολίτες-πρόβατα αβάσταχτα. ήταν καιρός για το τελικό «TIGHT MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους πρώτο βήμα:

Πριν ένα χρόνο 2009, οι τράπεζες ξαφνικά κλείσανε τις κάνουλες των δανείων… ντόμινο η οικονομική δυσχέρεια.

ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ: Ο Καραμανλής το μόνο σωστό πράγμα που έκανε στην ζωή του ήταν να κλείσει την συμφωνία με την Ρωσία για τον Αγωγό Μπουργκας – Αλεξανδρούπολης. Αυτό στους Εβραίους της Αμερικής έκανε ασύλληπτο κακό (άρα καλό για εμάς) διότι:

1. θα κερδίζαμε χρήματα υγιή ξανά, μετά από 30 χρόνια.

2. Ποιος θα τολμούσε να πειράξει τα συμφέροντα του Πούτιν;

3. αν το παραμύθι «μπαμπούλας Τουρκία» κατέρρεε, τα κέρδη και η επιρροή των Εβραίων εξ Αμερικής θα εξανεμιζόταν, διότι αφενός δεν θα μας δάνειζαν πλέον αυτοί, θα σταματούσαμε να αγοράζουμε οπλικά συστήματα από αυτούς ( στην Ε.Ε. αγοράζουμε οπλικά συστήματα από Αμερική τόσα όσα οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. μαζί), και ότι σε καιρό πολέμου οι Αμερικάνοι δεν θα μπορούσαν να μας επηρεάσουν εφόσον τα οπλικά συστήματα δεν ήταν δικά τους.

Αυτοί και πολλοί άλλοι λόγοι ήταν που έπρεπε να πέσει ο αποτυχημένος Καραμανλής, και στην θέση του να έρθει ο Εβραίος Τζέφρυ Γεώργιος Μινέικο Τζαντ Παπανδρέου.

Στον προεκλογικό αγώνα ο Καραμανλής ουσιαστικά με τις δηλώσεις του δείχνει στον λαό να ψηφίσει Τζέφρυ, ο Τζέφρυ υπόσχεται χρήμα στον λαό (Τσοβόλα ξαναδώστα όλα) και ο λαός παραβλέπει τις προεκλογικές θέσεις του Πασοκ στα εθνικά θέματα (πράγμα που φανερώνει τα πάντα) γιατί το σκατένιο του μυαλό μένει στις απατηλές υποσχέσεις για χρήματα.

Ο λαός ψηφίζει Τζέφρυ και εκεί ξεκινάει το μεγάλο πανηγύρι……………………

Και ενώ προεκλογικά υπόσχεται χρήματα στον λαό με το που βγαίνει λέει το αντίθετο ισχυριζόμενος ότι δεν γνώριζε, αλλά τον διαψεύδουν άμεσα πρόσωπα που τον είχαν ενημερώσει προεκλογικά όπως ο Προβόπουλος και ο Αιβαλιώτης.

Δεν νομίζετε ότι θα έπρεπε να τα γνώριζε, για πρωθυπουργός πάει όχι για περιπτεράς.

Στην καλύτερη είναι ανόητος και ανεύθυνος στην χειρότερη ήξερε καλά τι έκανε . Ο Τζέφρυ, 30 ημέρες πριν τις εκλογές, και ενώ είμαστε στην προεκλογική περίοδο, πηγαίνει στην Αμερική, στον Κλίντον.

Κανένα μέσο των media δεν το αναφέρει (!) τι πήγε να κάνει στην Αμερική; τι είπε με τον Κλίντον; με ποιους συναντήθηκε και τι σχεδίασε; διότι για καφέ στην Αμερική σε καιρό προεκλογικής εκστρατείας δεν νομίζω να πήγε… Κατ αρχήν προσλαμβάνει την ίδια Εβραϊκή Εταιρεία που ανέλαβε την καμπάνια του Ομπάμια για να κάνει την καμπάνια του Πασόκ .

Με το που γίνεται πρωθυπουργός ΞΑΦΝΙΚΑ ξεχνάει το «λεφτά υπάρχουν», ΞΑΦΝΙΚΑ θυμάται ότι «λεφτά δεν υπάρχουν», ΞΑΦΝΙΚΑ όλοι θυμούνται ότι η Ελλάδα δεν τα πάει καλά με τα δημοσιονομικά, ΞΑΦΝΙΚΑ οι τράπεζες και τα markets θυμούνται ότι δεν τα πάμε καλά

Όπως μας ενημερώνει ο οικονομικός δημοσιογράφος των Financial times του Λονδίνου, Μάρτιν Σαντμπου, ότι στο τέλος του 2009 το Ντουμπάι ανακοίνωσε μια αναδιάρθρωση της οικονομίας του που τρόμαξε τους επενδυτές και δημιούργησε πολλές αμφιβολίες όλων των κρατικών τίτλων, και την ίδια στιγμή η Ελληνική Κυβέρνηση ομολόγησε από μόνη της ότι τα στοιχεία για το έλλειμμα της Ελλάδας είχαν παραποιηθεί, που ήταν η αιτία να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.

Παράλληλα Το περιοδικό FOCUS βγάζει εξώφυλλο την Αφροδίτη να κάνει την χειρονομία λέγοντας λίγο πολύ ότι δουλεύουν οι Γερμανοί για να ταΐζουν τους τεμπέληδες Έλληνες.

Την ίδια στιγμή ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να δοθεί από την Ε.Ε. υποστήριξη στην Ελλάδα γιατί έχουμε φάει πολλά.

Ας δούμε το παρασκήνιο όμως, ο ιδιοκτήτης του περιοδικού FOCUS, Hubert Burda ιδιοκτήτης του Hubert Burda media με 250 περιοδικά, τηλεόραση κτλ, είναι μεταξύ πολλών άλλων, μέλος οικονομικών funds.

Μέσω των ΜΜΕ και της παραπληροφόρησης πιέζει να ΜΗΝ πάρει η Ελλάδα οικονομική βοήθεια από την Ε.Ε. ότι δηλαδή κάνει και ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ.

Αυτό που ξεχασαν να μας πουν οι δυο κύριοι, είναι ότι διατελούν σύμβουλοι της Goldman Sachs, της JP Morgan και της Deutsche Bank.

Αν καταφέρνανε να μας πείσουν να μην πάρουμε χαμηλότοκα δάνεια από την Ε.Ε. αναγκαστικά θα έπρεπε να πάρουμε δάνεια με μεγαλύτερο τόκο από τις Goldman Sachs, JP Morgan, Deutsche Bank με τον τρόπο που θα εξηγήσουμε παρακάτω.

Εδώ ξανασυναντάμε την Goldman Sachs που είχε φέρει ο Σημίτης για εκείνο το SWAP. Οι κύριοι (Burda & Issing) ουσιαστικά μας στέλνουν στα δόντια τους, είναι αυτοί όμως οι κύριοι υπαίτιοι ή απλά παίζουν ως κομπάρσοι στο ίδιο θέατρο;

Ο Παπανδρέου ένα μήνα μετά την εκλογή του, έχει γεύμα στο ξενοδοχείο «Πεντελικόν» στην Κηφισιά με τον Εβραίο πρόεδρο της Goldman Sachs Γκαρυ Κοεν, τον επικεφαλή των οικονομικών ερευνών της εταιρείας, τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο τους, την Κατσέλη, τον Δρούτσα (εκ των μαγείρων του σχεδίου Αναν) και τον Παπακωνσταντίνου.

Ένας πρωθυπουργός δέχεται στο μέγαρο Μαξίμου, τι δουλειά έχει στο Πεντελικόν;

Μα διότι εκεί μπορούν να μην δώσουν αναφορά σε κανέναν το τι είπαν και συμφώνησαν, διότι δεν επιβάλλεται να καταγραφεί πουθενά επίσημα το γεγονός αυτό, σε αντίθεση με το αν η συνάντηση γινόταν στο Μαξίμου.

Η Γαλλική εφημερίδα LE MONDE σε άρθρο της λέει: ¨Στην Ευρώπη η Goldman Sachs στρατολογεί ισχυρά πρόσωπα για να εγκαθιδρύσει την δική της ισχύ» και μέσα στο άρθρο λέει ότι «τοποθετήσανε» τον Πέτρο Χριστοδούλου σε σημείο κλειδί για να φέρουν εις πέρας τα σχέδια τους.

Μετά την συνάντηση λοιπόν ο γνωστός από τα παλιά Πέτρος Χριστοδούλου που αναφέραμε στην αρχή, διορίστηκε ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (ΟΔΔΗΧ), δηλαδή ο Παπανδρέου μετά το γεύμα στο Πεντελικόν με την Goldman Sachs διόρισε το στέλεχος της, (τον Χριστοδούλου) να διαχειριστεί τα χρέη μας…

Νωρίτερα από όλα αυτά η Goldman Sachs η JP Morgan και η Deutsche Bank έβγαλαν στην αγορά ένα «προϊόν» ζητώντας επενδυτές ζητώντας τους να τζογάρουν στην κατάρρευση και χρεωκοπία της Ελλάδας.

Μετά η Deutsche Bank έβγαλε μια έκθεση ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα χρέη της. Την ίδια στιγμή κινητοποιείται το τμήμα των CDS (Credit Default Swaps- ασφάλιση χρεών σε περίπτωση μη αποπληρωμής) της ίδιας τράπεζας και ζητάει μεγαλύτερα ασφάλιστρα από την Ελλάδα. Ξεκινάνε τα ΜΜΕ να παίζουν τον ρόλο «παπαγαλάκια» και η κοινή γνώμη χάφτει ότι η Ελλάδα πάει για πτώχευση.

Έτσι τα CDS μεγαλώνουν και οι έξυπνοι με έναν ταχυδακτυλουργικό τρόπο κερδοσκοπούν με τον εξής απλό τρόπο:

δανείζονται (το έκανε η Μέρκελ, ναι είναι αυτοί που δουλεύουν για να καθόμαστε εμείς…), με 3% και αυτά τα χρήματα τα δανείζουν σε εμάς με 7% η διαφορά αυτή (4%) είναι τα SPREADS.

(σημείωση: Goldman Sachs, JP Morgan και η Deutsche Bank ελέγχουν το 95% των CDS παγκοσμίως).

Περιέργως τα funds του Σόρρος «προέβλεψαν» ότι το δολάριο θα έρθει 1/1 με το ευρώ… (εμ από προφήτες ξέρουν οι Εβραίοι)

ΔΝΤ

Το υποτιθέμενο κρατικό χρέος μας ήταν 320 ΔΙΣ (χώρια αυτά που χρωστάνε οι Έλληνες ως φυσικά πρόσωπα στις τράπεζες μέσω καταναλωτικών, στεγαστικών, επιχειρηματικών και πιστωτικών καρτών – που είναι 280 ΔΙΣ) από αυτά τα 320 ΔΙΣ το 60% είναι σε κρατικά ομόλογα. Κρατικά ομόλογα σημαίνει ότι το κράτος βγάζει ομόλογα, και μέσω κάποιας τράπεζας ο επενδυτής τα αγοράζει με σκοπό κάποιο κέρδος, ΑΡΑ ενώ φαίνεται ως χρέος ΔΕΝ είναι χρέος αφού ο επενδυτής έχει πληρώσει την τράπεζα γι αυτά.

Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν τα χρωστάμε, κανείς δεν έχει αξίωση να μας ζητήσει κάτι ως αντάλλαγμα.

Με τις υπογραφές στο ΔΝΤ όμως, ο Γεώργιος Τζέφρυ Τσαντ Μινέικο Παπανδρέου με δεκανίκι τον Καρατζαφέρη ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ αυτά τα 200 ΔΙΣ (60%) του χρέους- ομολόγων από ανύπαρκτα σε υπαρκτά, και εφόσον τώρα είναι υπαρκτά ζητάνε αξιώσεις αυτοί στους οποίους χρωστάμε…

Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι ο Παπανδρέου το πρώτο πράγμα που έκανε ως πρωθυπουργός ήταν να καταμετρήσει και να κοστολογήσει την κρατική περιουσία που ω, τι ειρωνεία ήταν όσο και το έλλειμμα μας;;;;;;;

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ;;;;;;;

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ όπως μας ενημερώνει ο Δελαστίκ στην Ε.Ε. είμαστε οι 7οι σε χρέος, στην Ευρώπη πάρα πολύ πίσω, και δεν χρωστάμε περισσότερα από τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι η Ιταλία χρωστάει 1,4 ΤΡΙΣ, η Ισπανία 1,1 ΤΡΙΣ η Ιρλανδία 870 ΔΙΣ κτλ κτλ… Οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί που ήρθαν εδώ για επίβλεψη, οι χώρες τους χρωστάνε περισσότερο από ότι εμείς…

Το τελικό «TIGHT MONEY SYSTEM» σε επίπεδο κράτους και φυσικών προσώπων έχει σαν αποτέλεσμα να μας πάρουν τον τεράστιο ορυκτό πλούτο και να τους χρωστάμε και από πάνω και όλα αυτά για να μην βγάλουμε άχνα.

Φοβούνται την άχνα…!

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<2345678910>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
Αφορμή γι' αυτή την ιστοσελίδα πήρα από την περιπλάνησή μου στα διάφορα οικονομικού ενδιαφέροντος blogs (είναι πολύ της μοδός τελευταία), που ανεβάζει ο κάθε οιωνοσκόπος του DOW JONES, χρησμολάγνος του DAX, αλχημιστής των παραγώγων, FTSEδίφης και γυρολόγος των αγορών γενικότερα, που παρ' όλα τα σχόλια, τις γραμμές που τραβάει, τις τιμές-στόχους που αναφέρει, τα στατιστικά στοιχεία που επισυνάπτει, τις αναλύσεις επί αναλύσεων που κάνει, (αναφέρομαι στον ανώνυμο blogger), δεν παραλείπει να τονίσει στο τέλος προσπαθώντας έτσι να καλύψει την άγνοιά του σε βασικά θέματα (το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι)...ότι ουδεμίαν σχέση έχει με την τεχνική ανάλυση και τα γραφόμενά του δεν συνιστούν προτροπή...μπλα, μπλα, μπλα... pass the martini mate...
Οι αγορές είναι απρόβλεπτες (γένους θηλυκού άλλωστε)...κι επειδή ο τολμών τις προβλέψεις είναι φυσικό συχνά να διαψεύδεται, αφήνω αυτή τη χαρά στους "επαγγελματίες" του είδους. Σ' αυτόν εδώ τον προσωπικό χώρο έκφρασης, η πόρτα είναι ανοιχτή στο χιούμορ, στην εγκεφαλικότητα, σε κάθε μορφή τέχνης και πολιτισμού, στο "ταξίδι", στην έμπνευση, στην ευρηματικότητα, στην καλή μουσική και στην άποψη...αλλά με άποψη! Τίποτα κακόγουστο και σε υπερβολικές ποσότητες που οδηγούν στον κορεσμό. Καλώς μας βρήκαμε λοιπόν...
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις
10/4Ενα λεπτό να το διαβάσετε, που ίσως αλλάξει το τρόπο που σκέφτεστε...